دانشجویان نسبت به مشکلات هوشیار و دغدغه‌‌مند باشند

نیازمند با بیان اینکه دانشجویان می‌توانند با حضور در نشست‌های مطالبه‌گری و گفت‌وگو محور، مطالبات و مشکلات مردم‌ را به گوش مسئولان برسانند گفت: دانشجویان نسبت به مشکلات و مسائل هوشیار و دغدغه‌‌مند باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدمهدی نیازمند» امروز(دوشنبه،۲ تیر) در نشست خبری با اصحاب رسانه در رشت اظهارکرد: با حضور دانشجویان در عرصه جهاد فرهنگی و توجه به جبهه مقاومت در کنار تحصیل، شاهد موفقیت‌های چشم‌گیری در این بخش هستیم.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ورود دانشجویان در بسیج، جوانان را به‌عنوان مدیران کارآمد وارد جامعه می‌کند گفت: بسیج دانشجویی با بهره‌گیری از طرح‌ها، زمینه‌ ارتقاء توانمندی بینشی، اعتقادی و معرفتی دانشجویان را فراهم می‌کند.


وی به اجرای طرح ولایت اشاره کرد و ادامه داد: طرح ولایت یکی از باسابقه‌ترین طرح‌های بسیج دانشجویی شمرده شده که برای تقویت پایه‌های اعتقادی دانشجویان برگزار می‌شود و امسال نیز این طرح در دو سطح استانی و کشوری برگزار می‌شود.

 

نیازمند به اردوی راهیان‌ نور بسیج دانشجویی پرداخت و خاطرنشان کرد: با برپایی چنین اردوهایی برای جوانان، زمینه آشنایی با دفاع مقدس فراهم می‌شود و بسیج دانشجویی با فعالیت در این بخش تجربیات ارزشمندی را کسب کرده و به‌نوعی طلایه‌دار این عرصه شمرده می‌شود.


مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه دانشجوی امروز بایستی نسبت به محیط اطراف، دانشگاه، اداره کشور و جامعه حساسیت و دغدغه داشته باشد گفت: دانشجوی بسیجی هنگامی که با مشکلی روبه‌رو شد بایستی دلایل بروز مشکل را بررسی کرده و برای حل آن راهکار لازم را ارائه دهد.

 

وی با اشاره به اینکه دانشجویان می‌توانند با حضور در نشست‌های مطالبه‌گری و گفت‌وگو محور، مطالبات و مشکلات مردم‌ را به گوش مسئولان برسانند تصریح کرد: دانشجو با وجود موانع موجود در مسیر راه نباید از پشتکار دست کشیده بلکه باید با اقتدار در مقابل این دغدغه‌ها بایستد.

 

نیازمند با تاکید بر اینکه دانشجوی بسیجی با بهره‌گیری از توانمندی بینشی، اخلاقی و عمیق شدن در مباحث اخلاقی، به‌روز باشد افزود: با کسب مهارت، رفتار و منش نیک وارد عرصه بررسی مسائل و مشکلات کشور شوید.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس گیلان اضافه کرد: جوانان توانمند و فعال امروز در گروه‌های مختلف جهادی سازماندهی شدند و در طول این سال‌ها با توجه به تاکیدات رهبری در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی کردند.

 

نیازمند به فعالیت بسیج دانشجویی در بحران کروناویروس اشاره و اظهارکرد: گروه‌های جهادی در ایام کرونا با بهره‌گیری از دانش تخصصی خود توانستند محلول ضدعفونی تولید کرده و در حوزه بهداشت و درمان ایده‌هایی نوین طراحی کنند.


 وی تصریح کرد: آموزش، محرومیت‌زدایی و توزیع ماسک بین مردم در بحران کرونا ویروس از دیگر فعالیت‌های بسیج دانشجویی است.


 
مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه بسیج دانشجویی یک جایگاه مشورتی عظیم است گفت: شور و نشاط جوانان در بسیج دانشجو‌یی در رفع مشکلات کشور و تشکیل دولت جوان و حزب‌اللهی موثر است.


 

کد خبر 941361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha