کاهش پرونده‌های ورودی به دادگستری خوزستان با شیوع ویروس کرونا

حجت‌الاسلام امانت‌بهبهانی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا شاهد کاهش پرونده‌های ورودی به دادگستری خوزستان بودیم گفت: امیدواریم این روند کاهش همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی» ظهر امروز (دوشنبه 2 تیر) در نشست خبری با اصحاب رسانه، به مناسبت هفته قوه قضائیه، با بیان اینکه در ۱۰ سال اخیر معاونت پیشگیری دادگستری کشور برای پیشگیری از طلاق اقدامات خوبی انجام داده است اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های منسجم و اقدامات انجام شده شاهد کاهش نرخ طلاق در استان‌های مختلف هستیم.

 

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان با اشاره به اینکه در خوزستان نیز سال ۹۷ تا ۹۸ بین نیم تا یک درصد کاهش طلاق به ثبت رسیده است افزود: تشکیل کارگاه‌های قبل و بعد از ازدواج یا حتی پس از طلاق برای پیشگیری از شکست مجدد در ازدواج بعدی به خصوص برای بانوان از دیگر اقدامات معاونت پیشگیری است.

 

وی با اشاره به شهرهای پر طلاق در خوزستان تصریح کرد: با اعزام اساتید برجسته خانواده از تهران و یا نیروهای حوزه علمیه قم و آموزش در این شهرها نرخ طلاق را در این شهرهای طلاق‌خیز کاهش دادیم.

 

حجت‌الاسلام امانت‌بهبهانی در پایان با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا شاهد آثار کاهش پرونده‌های ورودی به دادگستری خوزستان بودیم ابراز امیدواری کرد: این کاهش ورودی پرونده‌ها تداوم داشته باشد و آثار ملموس آن را در تغییر رفتارهای عمومی و در نهایت کاهش وقوع جرم مشاهده کنیم.

 

کد خبر 941482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha