تکمیل و بهره‌برداری از پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب خرمشهر نیازمند تخصیص اعتبار است

حیدری خواستار تخصیص اعتبار به منظور تکمیل و بهره‌برداری از پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب خرمشهر شد و گفت: در صورت تکمیل این پروژه، فاضلاب شهری بازیافت شده و مورد استفاده در بخش‌ غیرآشامیدنی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «محمد حیدری»، امروز (دوشنبه ۲ تیر) در نشست بررسی مشکلات شبکه آب و فاضلاب خرمشهر که در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه خرمشهر برگزار شد اظهار کرد: خوشبختانه روند احداث تصفیه‌خانه فاضلاب خرمشهر تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل آن نیاز به تامین اعتبار است.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر افزود: با توجه به مشکلات بهداشتی ناشی از احداث و تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب این شهرستان به ویژه در فصل بارندگی نیاز به توجه جدی و سریع مسئولان کشوری دارد.

 

وی به بازدید اخیر استاندار خوزستان از پروژه تصفیه‌خانه آب شرب شهرستان خرمشهر اشاره کرد و اذعان داشت: این پروژه که به‌صورت نیمه‌تمام مانده و چندسال رها شده بود در حال اجراست که امیدواریم منجر به ارتقای وضعیت آب و فاضلاب خرمشهر شود.

 

حیدری خواستار تخصیص اعتبار به‌منظور تکمیل و بهره‌برداری از پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب خرمشهر شد و اضافه کرد: برخی از پروژه‌های فاضلاب شهرستان بعد از ۲ سال با پیگیری دوباره فعال شده و برای اتمام آنها نیاز به تخصیص اعتبار مالی به پیمانکاران است؛ پیمانکاران با سرعت لازم کار را ادامه خواهند داد تا رضایتمندی مردم را  به‌همراه داشته باشیم.

 

وی یکی از مشکلات شبکه فاضلاب خرمشهر را عدم تکمیل تصفیه‌خانه دانست و ابراز کرد: در صورت تکمیل این پروژه فاضلاب شهری بازیافت شده و مورد استفاده در بخش‌ غیرآشامیدنی قرار خواهد گرفت.

 

فرماندار ویژه خرمشهر همچنین بر لزوم تخصیص اعتبار و تامین تجهیزات لازم برای لایروبی شبکه فاضلاب خرمشهر تاکید کرد و ادامه داد: آبفا خرمشهر در زمینه نیروی انسانی با مشکل روبه‌رو است لذا باید در این زمینه اقدامات جدی صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه طرح نیمه‌تمام شبکه آبرسانی به شلمچه باید هر چه سریع‌تر تکمیل و به مرحله بهره‌برداری برسد عنوان کرد: این طرح به عنوان مهم‌ترین گذرگاه زایران اربعین حسینی در استان خوزستان از چند سال پیش آغاز شده که انتظار می‌رود روند اجرای آن شتاب گرفته و با سرعت تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

 

حیدری در پایان یاد آور شد: پیگیری آبرسانی به منطقه شلمچه و سایر پروژه‌هایی که در شهرستان تعطیل شده و تامین منابع مالی و اعتباری این طرح‌ها از اولویت های ما است.

 

کد خبر 941510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha