تمرکز اصلی مجلس یازدهم حل مشکلات اقتصادی با هدف کرامت بخشی به جوانان است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تمرکز اصلی مجلس یازدهم را بر مباحث اقتصادی و فرهنگی با هدف کرامت بخشی به جوانان عنوان کرد.

«احمد راستینه» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با پاسخ به سوالی در مورد اینکه تا چه اندازه باید در شئونات قانون گذاری کرامت و شان مردم حفظ شود، گفت: مهمترین رکن در جمهوری اسلامی ایران حفظ شان و کرامت مردم است. هر طرح و قانونی که شان و کرامت انسانی و اسلامی ما را زیر سوال ببرد، نباید در مجلس شورای اسلامی طرح شود.

 

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مهمترین طرح هایی که می توانند کرامت امروز مردم ما را حفظ کنند،‌ طرح هایی است که مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را حل کنند و متمرکز به مسئله اشتغال شوند.

 

وی اظهار داشت: ما باید طرح هایی را در مجلس در چهار سال آینده مورد پیگیری قرار دهیم که مسئله اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان را حل کند و جوابگوی نیازهای آنها باشد. طرح هایی که نمی توانند مسایل معیشتی و اقتصادی مردم را حل کنند، نباید اصلا طرح شوند و جایی در مجلس ندارند.

 

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه طرح های ویترینی که صرفا با برد سیاسی مطرح می شوند، نمی توانند کرامت مردم را تامین کنند، گفت: ما احساس مان این است که بخشی از قوانین ما در راستای حفظ شان و کرامت مردم و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی آنها حرکت نکرده است البته بخشی نیز در این راستا بوده است اما بخش قابل توجه ای نیز نسبت به این موضوعات کم توجه بوده است.

 

راستینه با تاکید بر اینکه تمرکز اصلی مجلس یازدهم موضوعات اقتصادی و فرهنگی با کرامت بخشی به جوانان و مردم کشور خواهد بود، گفت: هدف ما حل مشکلات اقتصادی و همچنین مشکلات فرهنگی است که در کشور وجود دارد و امیدواریم بتوانیم در این راستا گام برداریم البته سایر دستگاه ها و نهادهایی نیز باید تمرکزشان را بر این مسئله یعنی حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم قرار دهند تا به این طریق کرامت و شان مردم ایران اسلامی حفظ شود.    

کد خبر 941610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha