تدارک بچه‌ مسجدی های فارسان برای برگزاری جشن های مجازی دهه کرامت

امیریان بر لزوم ترویج سبک زندگی اهل بیت (ع) در دهه کرامت تاکید کرد و بابیان اینکه در این ایام باید سیره کریمانه حضرات معصومین را بین جوانان رواج دهیم گفت: جوانان کانون های مساجد فارسان برنامه های ویژه ای را برای دهه کرامت امسال تدارک دیده اند.

«اسفندیار امیریان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا در استان و به ‌منظور پیشگیری و مقابله با این ویروس امسال ویژه برنامه های دهه کرامت در شهرستان فارسان به صورت مجازی برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان بابیان اینکه این شهرستان با دارا بودن ۳۷ کانون مساجد فعال، در برگزاری برنامه های فرهنگی هنری نیز پیشتاز هستند.

 

وی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فارسان هرساله با آغاز دهه کرامت ویژه برنامه های متنوعی برگزار می کنند که امسال به دلیل شرایط موجود نوع برگزاری این ویژه برنامه ها متفاوت از سال های قبل است.

 

امیریان بر لزوم ترویج سیره و سبک زندگی اهل بیت (ع) در دهه کرامت تاکید کرد و گفت: در این ایام باید سیره کریمانه حضرات معصومین را بین مردم به ویژه نوجوانان و جوانان رواج دهیم.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان بابیان اینکه دهه کرامت نماد معرفی فرهنگ اهل بیت (ع) است ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید از فرصت به وجود آمده به فرهنگ اهل بیت (ع) توجه ویژه داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه های دهه کرامت امسال با شعار «خدمت کريمانه، همدلی به رسم اهل‌بيت (ع)» برگزار می شود گفت: اهدای کمک های مومنانه به نیازمندان یکی از برنامه های ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری شهرستان فارسان در دهه کرامت است.

 

کد خبر 941629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha