دهه کرامت فرصتی ناب برای ترویج سیره اهل بیت (ع) است

شفیعیان گفت: دهه کرامت فرصت ناب برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) و نهادینه ساختن سبک زندگی اسلامی است.

«مهدی شفیعیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی‌داشت آغاز دهه کرامت گفت: اول ذیقعده میلاد حضرت فاطمه معصومه (س)، آغاز دهه کرامت و یازدهم ذیعقده میلاد فرخنده و طلوع هشتمین آفتاب سپهر امامت و ولایت، خورشید درخشان خاوران حضرت امام رضا (ع) است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به اینکه در این دهه عطر شمیم رضوی و فاطمی در کشور می پیچد، افزود: دهه کرامت فرصتی ناب برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) و تکریم مقام ولایت است.

 

وی با تاکید بر بهره گیری از فرصت دهه کرامت در راستای ترویج مکتب اهل بیت (ع)، تصریح کرد: این ایام فرصت مناسبی برای نهادینه ساختن سبک زندگی اسلامی با الهام از آموزه های رضوی است.

 

شفیعیان با تبریک مناسبت های این دهه به عموم مسلمانان و تشنگان کرامت اهل بیت (ع) خاطرنشان کرد: کسب فیض و بهره مندی از دریای فضائل و کرامات این انوار الهی توفیقی است که در این دهه به شیعیان و رهپویان حقیقی سیره اهل بیت (ع) عنایت شده است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم همچنین دهه کرامت را فرصتی برای تبیین ابعاد و زوایای سیره اهل بیت (ع) عنوان کرد و گفت: تبیین ابعاد شخصیتی ائمه اطهار (ع) می تواند سبک زندگی آن بزرگواران را در جامعه نهادینه کند.

کد خبر 941635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha