تجلیل از دو دهه خدمات خالصانه حجت‌الاسلام همدانی در مسجد جامع امام سجاد(ع)

تکریم و تجلیل از دو دهه خدمات خالصانه و مجاهدانه حجت‌الاسلام همدانی به مناسبت آغاز دهه کرامت امشب در مسجد جامع امام سجاد(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، همزمان با آغاز دهه کرامت از دو دهه خدمات خالصانه و مجاهدانه حجت الاسلام همدانی در مسجد جامع امام سجاد(ع) تکریم و تجلیل به عمل می آید.

 

بنابراین گزارش، این مراسم امشب (سه شنبه، سوم تیر ماه) همزمان با اولین روز دهه کرامت همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء و با حضور امام جماعت، هیئت امنا و نمازگزاران این مسجد برگزار می شود.

 

حجت الاسلام همدانی، دو دهه امام جماعت مسجد جامع امام سجاد(ع) فلکه دوم صادقیه و از جمله کسانی بود که در آخرین جلسه حزب جمهوری اسلامی و انفجار آن در آنجا حضور داشت و نمازش را با شهید بهشتی خواند و بعد از نماز محل را ترک کرده بود.

 

وی قبل از انقلاب در رشته سازه(عمران) در دانشگاه صنعتی شریف تحصیل کرده است و در همان حین درس طلبگی نیز خوانده بود. آشنایی وی با شهید بهشتی به اصفهان برمی‌گردد که روزهای چهارشنبه به اتفاق برخی از دوستان به منزل ایشان میرفتند و پیرامون مباحث شرعی و سیاسی به بحث و تبادل نظر می پرداختند.

 

وی اخیرا از امامت جماعت مسجد جامع امام سجاد(ع) انصراف داد و  حجت الاسلام حجت الله ذاکر به جای ایشان انتخاب شد.

 

یادآور می‌شود؛ مسجد جامع امام سجاد (ع) در فلکه دوم صادقیه، بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، جنب بوستان صبا واقع شده است.

کد خبر 941654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha