همکاری‌ نظامی اسرائیل و آمریکا دوبرابر شده است

قانون توانایی نظامی ایالات متحده و اسرائیل در سال ۲۰۲۰، ماه گذشته توسط گری پیترز و تام کوتونبوت اعضای کمیته سلاح سنای آمریکا ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل ازمیدل ایست مانیتور، آمریکا قراردادهای نظامی امنیتی خود را با رژیم صهیونیستی نسبت به سال های گذشته به مراتب افزایش داده است. گفته می شود این قرادادهای در سال 2020 نسبت به سال گذشته دوبرابر شده است.

 

قانون توانایی نظامی ایالات متحده و اسرائیل در سال 2020،  ماه گذشته توسط گری پیترز و تام کوتونبوت اعضای کمیته سلاح سنای آمریکا ارائه شد.

 

این قانون دو حزبی مستلزم ایجاد یک کارگروه فن آوری عملیاتی ایالات متحده و اسرائیل برای تقویت همکاری در زمینه تحقیق و توسعه فناوری های نظامی است.

 

همانطور که سناتورها در ماه فوریه در نامه ای به مارک اسپر ، وزیر دفاع ، نوشتند ، کارگروه کمک می کند تا جنگجویان آمریکایی هرگز با یک دشمن دارای فناوری برتر روبرو نشوند.

 

به گفته سفارت آمریكا در سرزمین های اشغالی تعهد این کشور نسبت به صهیونیستها تحت هیچ شرایطی و در هیچ دولتی در آمریکا مخدوش نخواهد شد.

 

ایالات متحده و اسرائیل در حال حاضر بطور گسترده در زمینه مسائل امنیتی همکاری می کنند. سه شرکت بزرگ دفاعی اسرائیل ، Elbit Systems ، IAI و رافائل ، بسیاری از پروژه های همکاری با آمریکا دارند.

کد خبر 941702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha