فعالیت های عمرانی با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود

رحیمی با اشاره به چهره های متفاوت بیماری کرونا، گفت: باید با زندگی مسالمت آمیز با این بیماری به فعالیت های اجتماعی و اقتصادی پرداخته شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « عبدالرحیم رحیمی» امروز(3 تیر) در جلسه بررسی اوقات فراغت این شهرستان، خرم آباد، اظهار داشت: با توجه به چهره های متفاوت بیماری کووید 19 باید در راستای انجام فعالیت های اقتصادی، اشتغال و اجتماعی در سایه رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام شود.

 

فرماندار بروجرد با بیان اینکه بنا بر پیش بینی های موجود حداقل تا پایان سال جاری با بیماری کرونا درگیر هستیم، افزود: فعالیت های اقتصادی، اداری و اجتماعی با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شده است.

 

وی با بیان اینکه همگان باید زندگی مسالمت آمیز با این بیماری را ادامه دهیم، گفت: چاره ای جز این نیست که با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی کار را در حیطه های مختلف انجام دهیم.

 

رحیمی خاطرنشان کرد: برای محافظت شدن در برابر این بیماری تنها راه رعایت اصول بهداشتی بصورت زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی است.

 

فرماندار بروجرد در ادامه با اشاره به اهمیت برنامه ریزی مناسب در حوزه اوقات فراغت و ایام تابستان، گفت: برنامه ها با اولویت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

کد خبر 941766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha