استمرار مواسات و همدلی در دهه کرامت

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: برنامه های متنوعی با رعایت پروتکل های بهداشتی در دهه کرامت در نظر گرفته شده است و در تلاشیم کمک مومنانه در این دهه تداوم پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» ظهر امروز (سه شنبه ۳ تیر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از میلاد با سعادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) تا میلاد امام رضا (علیه السلام) دهه کرامت نامگذاری شده است و در طول این دهه برنامه های متنوعی در نظر گرفته می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با بیان اینکه همچنین پنجم ماه ذیقعده روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه به عنوان روز امامزادگان در تقویم ثبت شده است، ادامه داد: استان گلستان افتخار میزبانی 123 بقعه متبرکه را دارد و این امامزادگان از معارف قرآن و عترت اهل البیت (علیه السلام) در استان نورافشانی می کنند.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد بیان کرد: در دهه کرامت با هماهنگی آستان قدس رضوی برنامه هایی با حضور خدام رضوی در سطح استان تدارک دیده شده است، با حضور این عزیزان برنامه هایی در شبکه اجتماعی و حضوری با حداقل جمعیت برگزار می شود.

 

وی ابراز داشت: در طول دهه کرامت با برپایی نمایشگاه، کمپین ها و پویش های فضای مجازی دهه کرامت را گرامی بداریم و همچنین با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری موضوع کمک مومنانه و رزمایش مواسات و همدلی را در دهه کرامت اهتمام خواهیم کرد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ابراز داشت: تکریم از دختران نمونه در عرصه قرآنی، علمی، اجتماعی و شهدا و دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه های ما در دهه کرامت است.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد بیان کرد: رونمایی از ضریح امامزادگان و سردب امامزاده عبدالله (علیه السلام) گرگان پس از دو دهه وقفه در اجرای این طرح از برنامه های عمرانی ما در طول این دهه خواهد بود.

 

کد خبر 941786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha