خانه سینمای مستند اردبیل بزودی افتتاح می شود

معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: خانه سینمای مستند اردبیل با تشکیل مجمع عمومی از مستند سازان استان بزودی افتتاح می شود.

«غریب منوچهری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: خانه سینمای مستند اردبیل با تشکیل مجمع عمومی از مستند سازان استان بزودی افتتاح می شود.

 

معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: این خانه که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با تشکیل مجمع عمومی  و تشکیل جلسات مختلف هیات و انتخابات هیات مدیره از سال قبل کلید خورد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: مراحل ثبت و نهایی شدن این خانه بزودی به اتمام خواهد رسید و شاهد افتتاح این خانه برای حضور فعال مستندسازان استان خواهیم بود.

 

منوچهری افزود: غلامرضا صیامی زاده، ابراهیم جواد خانی و عبدالله عزیز به عنوان هیات مدیره این دوره خانه سینمای مستند فعالیت های رسمی خود را با افتتاح خانه سینمای مستند اردبیل شروع خواهد کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: این گام بزرگ می تواند تاثیر و نقش بسزایی در تولیدات مستند استان در حوزه مختلف باشد و از آثار توانمند حمایت کند.

 

معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: تاکنون آثار تولیدی در حوزه مستند به صورت پراکنده و ناهمگون انجام می شد که با حضور هنرمندان این عرصه می توان شاهد آثار بهتر و برتر در این عرصه باشیم.

کد خبر 941868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha