استقرار روحانیان در ۲۹ پایگاه اجتماعی فرهنگی در  مناطق روستایی

حجت الاسلام غلامی، گفت: ۲۹ پایگاه اجتماعی فرهنگی در مناطق محروم فعال شده و روحانیان به عنوان امام ممحله و در راستای رفع مشکلات فرهنگی اجتماعی فعالیت دارند.

حجت الاسلام «احمدرضا غلامی»، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سال 1360، اظهار داشت: این سازمان نهادی مؤثر برای مدیریت و برنامه ریزی در زمینه بهره برداری بهتر از خروجی حوزه های علمیه است.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان افزود: سازمان تبلیغات اسلامی با راه اندازی دانشگاه سوره، خبرگزاری مهر، حوزه هنی، مدارس صدرا و اعزام مبلغ در مناسبت های مختلف و در طول سال همواره نقش خود را به خوبی در پاسخگویی به شبهات و تبلیغ دین انجام می دهد.

 

حجت الاسلام غلامی خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ مهم ترین برنامه سازمان تبلیغات اسلامی بوده و با استقرار روحانی در محلات، مناطق شهری و روستایی به عنوان امام روستا و محله فعالیت خود را در حوزه دین و تبلیغ انجام می دهند.

 

وی بیان داشت: در طول سال برای روحانیان مستقر در مناطق روستایی و همسران روحانیان دوره های آموزشی مختلف تبلیغی برگزار می شود.  

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از فعالیت 29 پایگاه اجتماعی در استان خبر داد و بیان کرد: این پایگاه ها در مناطق محروم کوهدشت، خرم آباد، دورود و الیگودرز فعال بوده و روحانیان به عنوان امام محله در این پایگاه ها فعالیت دارند.

 

وی در ادامه اظهار داشت: فعالیت مبلغان در زمینه تبلیغی و رفع مشکلات فرهنگی، اجتماعی و رسیدگی به مشکلات مردم صورت می گیرد و با محوریت امام محله تلاش می شود برنامه های مذهبی دینی برگزار شود.

کد خبر 941882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha