دهه کرامت از ثمرات انقلاب اسلامی است

مظاهری بابیان اینکه دهه کرامت از ثمرات انقلاب اسلامی است به تشریح برنامه‌های تدوین شده در استان ویژه دهه کرامت پرداخت و گفت: این برنامه‌ها بیشتر در قالب فضای مجازی در مساجد استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» امروز (سه شنبه ۳ تیر) در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت که در دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد برگزار شد، گفت: دهه کرامت از ثمرات انقلاب اسلامی است که باید در تقویت و بالندگی آن و تکریم درخورشان و شایسته ائمه اطهار (ع)، برنامه‌های موثری اجرا کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه برنامه های قابل توجهی از سوی استان به دبیرخانه شورای هماهنگی ستاد کرامت ارسال شده است، افزود: اگرچه رویکرد برنامه ها در فضای مجازی است اما این نافی برگزاری برنامه ها در مساجد و حسینیه ها نیست.

 

 

مظاهری، جشنواره مردمی کرامت با رویکرد پویش «فدای دخترم» به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و آذین بندی شهرها و روستاها را از مهمترین این برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: حضور خدام حرم رضوی تحت عنوان جشن‌های زیر سایه خورشید، طرح سفیران کریمه و اجرای طرح ملی سه شنبه‌های تکریم، تولید محتوا در بستر فضای مجازی و اجرای سرود از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری، شعار دهه کرامت امسال را «خدمت کریمانه و همدلی به رسم اهل بیت (ع)» اعلام کرد و افزود: اجرای برنامه سراسری در مساجد با پخش صلوات خاصه در روز ولادت امام رضا (ع)، تجلیل از نخبگان و مفاخر مساجد و محلات و مدافعان سلامت، سخنرانی های تبیینی در مساجد، محافل شب شعر و مسابقه کتابخوانی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای دهه کرامت در استان به شمار می‌رود.

 

کد خبر 941889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha