حضرت معصومه(س) اسوه کامل اخلاق است

مهدوی با بیان اینکه حضرت معصومه (س) اسوه کامل اخلاق واخلاص است، گفت: حضرت معصومه (س) گوهر گرانقدری است که درخشندگی او چشم همگان را مجذوب پاکی و قداست خویش کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش،«سید عیسی مهدوی» امروز(سه شنبه، ۳ تیر) در آیین سالروز ولادت کریمه اهل بیت(ع) در مدرسه شهید پورحنیفه روستای سفید سنگان این شهرستان با تبریک روز دختر و آغاز دهه کرامت،اظهارکرد: زن و دختر در دین اسلام جایگاه و ارزش والایی دارد.

 

فرماندار تالش با بیان اینکه حضرت معصومه (س) اسوه کامل اخلاق و اخلاص است، افزود: حضرت معصومه (س) گوهر گرانقدری است که درخشندگی او چشم همگان را مجذوب پاکی و قداست خویش کرده است.

 

وی حضرت معصومه(س) را سرچشمه خوبی ها و کمالات بی حد دانست و خاطرنشان کرد: حضرت معصومه (س) دارای فضائل و ویژگی‌ های بی ‌نظیری بودند که این خصوصیات سبب شد امام جواد (ع) و امام رضا (ع) به زیارت بارگاه کریمه اهل بیت (ع) تأکید کنند و بهشت را پاداش شخص زیارت کننده بدانند.

 

عالی ترین نماینده دولت در تالش ادامه داد: زنان و دختران جامعه عفت و حیا و همچنین پاکدامنی که از مهم ‌ترین خصوصیات این بانوی بزرگوار است را سرلوحه خود قرار دهند و با الگوگیری از کریمه اهل بیت (س) در مسیر رضای الهی گام برداشته و سعادتمند شوند.

 

مهدوی گفت: ولایتمداری یکی از مهم ‌ترین خصوصیات اخلاقی حضرت معصومه(س) است که این خصوصیت را نه در سخن بلکه در عمل اثبات کردند.

 

*معصومه برازنده ترین لقب برای کریمه اهل بیت(ع) است

« محمد زمان فداکار» نیز در این مراسم با تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه(س)، روز دختر و آغاز دهه کرامت اظهارکرد: نام این بانوی کرامت فاطمه است، ولی به دلیل دوری از گناه در درجه بالایی قرار داشتند و به همین دلیل لقب معصومه را برای ایشان گذاشتند که به حق برازنده ‌ترین لقب برای کریمه اهل بیت(ع) است.

 

مدیرعامل پست بانک گیلان به فعالیت های پست بانک این استان در دوران شیوع کرونا ویروس اشاره کرد و افزود: پست بانک گیلان در زمان شیوع کرونا ویروس اقدامات خوب و مثبتی را انجام دادند که یکی از این اقدامات تحویل بسته های حمایتی به افراد آسیب دیده از کرونا بود.

 

فداکار گفت: پست بانک جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف همچون فرهنگی، اجتماعی و ... اقداماتی را در سطح روستاهای کشور انجام می دهد.

 

گفتنی است، در پایان این آیین به ۵ دانش آموز مدرسه شهید پورحنیفه کارت هدیه سه میلیون ریالی که از ابتدای آغاز سال جدید تحصیلی به مدت یکسال شارژ می شود، اهدا شد.

 

همچنین به دیگر دانش آموزان این مدرسه کارت هدیه و جوایز نفیسی از سوی بخشداری حویق و پست بانک جمهوری اسلامی ایران اهدا شد.

 

مدرسه شهید پورحنیفه مدرسه ای است که رومینا اشرفی دختر ۱۳ ساله تالشی که به دست پدرش به قتل رسید در آنجا تحصیل می کرد.

کد خبر 941901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha