طرح بهسازی چشمه‌های آب سراب آبدانان ۹۵ درصد پیشرفت دارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با اشاره به اینکه طرح بهسازی چشمه‌های آب سراب آبدانان ۹۵ درصد پیشرفت دارد، گفت: مشکل افت فشار آبدانان به زودی حل می شود.

«نورالله تیموری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: به منظور حل مشکل افت فشار آب شهر آبدانان و روستا‌های اطراف طرح بهسازی چشمه‌های آب سراب در حال اجراست.

 

وی افزود: این طرح با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد و اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

 

مدیر عامل آب و فاضلاب استان ایلام با اشاره به اینکه کار مطالعات تصفیه خانه فاضلاب در شهرستان‌های ملکشاهی و آبدانان به پایان رسیده و در صورت تامین اعتبار عملیات اجرایی آنها در آینده نزدیک آغاز می‌شود، گفت: در حال حاضر ۶ تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای ایلام، ایوان، آبدانان، دهلران، دره شهر و مهران فعال است.

 

وی تصریح کرد: ۱۴۰ پروژه در مناطق مختلف استان ایلام در حوزه آبرسانی در حال اجراست که در سال جاری ۲۴۰ میلیارد تومان در حوزه شهری و ۱۸۰ میلیارد تومان در حوزه روستایی جذب شده است.

 

تیموری با اشاره به اینکه تمامی جمعیت شهری و ۹۹ درصد جمعیت روستایی استان ایلام زیر پوشش خدمات آب سالم و بهداشتی شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارند، افزود: از این لحاظ استان ایلام جایگاه اول را در سطح کشوری دارد.

 

مدیر عامل آب و فاضلاب استان ایلام خاطرنشان کرد: ۲۱۰ هزار مشترک شهری و ۵۸ هزار مشترک روستایی تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب هستند.

 

 

کد خبر 942050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha