حرکت کاروان کرامت در سطح شهر اراک

کربلایی حسنی از حرکت کاروان « کرامت» در اراک به مناسبت میلاد حضرت معصومه و امام رضا(ع) خبر داد.

«حمید کربلایی حسنی» ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیه و امام رضا علیه السلام به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: به مناسبت دهه کرامت در روز ولادت حضرت معصومه سلام الله علیه و در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهر اراک به حرکت در آمد.

 


سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اراک افزود: کاروان کرامت با حضور در میادین اصلی شهر، شهرک پردیس ۱و ۲، خیابان آیت اله سعیدی شهر اراک و پارک بانوان به اجرای برنامه پرداختند.

 


وی با بیان اینکه این برنامه تا شب ولادت حضرت امام رضا علیه السلام در محله های مختلف شهر اراک ادامه دارد، ادامه داد: هنرمندان این کاروان با حضور در محله های مختلف به اجرای برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری می پردازند.

 


این مقام مسئول همچنین به برگزاری جشن روز دختر نیز اشاره کرد و گفت: جشن روز دختر نیز با  مشارکت این سازمان، سازمان سیما منظر و فضای شهری و بسیج دانش آموزی در بوستان بانوان اراک برگزار شد.

 


کربلایی حسنی برپایی نمایشگاه کتاب، اجرای نمایش طنز رادیویی با موضوع کرونا، ایستگاه مشاوره خانواده، اجرای مسابقه دارت در دو رده سنی، اجرای مولودی خوانی، تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم و قرعه کشی و اهدای جوایز به برگزیدگان را از جمله برنامه های این جشن دانست.

 

 

                          

کد خبر 942205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha