احداث پارک ویژه بانوان در رشت/ فعالیت ۵ هزار پیمانکار در قرارگاه خاتم الانبیا(ص)

محمد با بیان اینکه پنج هزار پیمانکار در قرارگاه خاتم الانبیا در حال فعالیت هستند گفت: به مناسبت دهه کرامت و روز دختر پارک ویژه بانوان در رشت احداث می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «سعید محمد» امروز (چهارشنبه، ۴ تیر) در آیین آغاز فعالیت مشترک عمرانی شورای اسلامی و شهرداری رشت با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در تالار گفتگوی شهرداری رشت اظهارکرد: قرارگاه خاتم الانبیا(ص) ۳۱ سال است که در بخش‌های مختلف عمرانی و محرومیت‌زدایی فعالیت می‌کند.

 

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه این مجموعه توانسته با خودباوری و روحیه جهادی و با بهره‌گیری از نیروی انسانی جوان از دخالت شرکت‌ها و سرمایه‌گذاری خارجی جلوگیری کند گفت: اگر بیانات رهبری سرلوحه برنامه‌ها قرار گیرد هیچ‌گاه دچار مشکل نخواهیم شد.‌


محمد به فعالیت‌های قرارگاه خاتم‌الانبیا در حوزه‌های مختلف عمرانی و محرومیت‌زدایی اشاره و اذعان کرد: صنایع معدنی، کشتی سازی، گاز، بنزین، پروژه‌های راه آهن از جمله پروژه‌های قرارگاه است که با موفقیت به سرانجام رسیده است.

 

وی با اعلام اینکه بسیاری از پروژه‌‌های خاتم، فعالیت‌های مردمی را سهل‌تر کرده است اضافه کرد: تونل نیایش، مترو حضرت امام و همچنین انتقال آب از سد امیر به طول ۳۵ کیلومتر و اجرای صدها پروژه دیگر از فعالیت‌های این قرار‌گاه شمرده می‌شود‌.

 

محمد قرارگاه خاتم را مجموعه‌ای فعال حول محور رفاه عمومی اعلام کرد و  ادامه داد: این قرارگاه با شبکه‌ای وسیع و بیش از پنج هزار پیمانکار در حال فعالیت است.


فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) به ظرفیت‌های بالای استان گیلان پرداخت و تصریح کرد: همجواری گیلان با کشورهای همسایه، کشاورزی، صنعت و معدن و بارش بالای باران در این استان و همچنین طبیعت بکر از ظرفیت‌هایی است که با بهره‌گیری از آن می‌توان رونق اقتصادی و عمرانی را در این استان مهیا کرد‌.‌

 

وی اصافه کرد: اگر این ظرفیت‌ها در اختیار کشورهای دیگر بود بهترین بهره را گرفته و توسعه پایدار را فراهم می‌کردند.‌


محمد با تاکید بر اینکه در هر فعالیتی مدیریت حرف اول را می‌زند گفت: عدم مدیریت صحیح برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود یکی از مشکلاتی است که در کشور وجود دارد.

 

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) افزود: اجرای بیش از ۱۵ کیلومتر پروژه راه آهن رشت به آستارا، پروژه پلرود، بتدر کاسپین و ... از جمله پروژه‌هایی است که توسط قرارگاه خاتم در گیلان اجرایی شده است.


وی اضافه کرد: تا کنون قرار گاه در پروژه های شهری حضور نداشت اکنون برای نخستین بار در گیلان این فعالیت با۵ پروژه اجرایی خواهد شد.


فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) به مشکل دو رودخانه شهر رشت پرداخت و اذعان کرد: برای ساماندهی رودخانه زرجوب و گوهررود ۱۵۰۰ میلیارد تومان تامین اعتبار شده است.


محمد افزود: پل‌سازی در سطح شهر رشت در دست اجراست و پل روگذر نیروی دریایی اولین پروژه‌هاست که اجرایی می‌شود.


وی به دیگر پروژه‌ها اشاره و تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های بهداشت و درمان از جمله پروژه‌های بیمارستانی پورسینا و رازی و پروژه نیمه کاره سایت لاکان رشت از دیگر پروژه‌های است که در رشت در حال اجرا است.

 

محمد به روز دختر و دهه کرامت اشاره و اظهار کرد: بدین مناسبت پارک ویژه بانوان رشت توسط این قرارگاه احداث می‌شود.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم تفاهم نامه عملیات اجرایی پنج پروژه عمرانی رشت با قرارگاه خاتم الانبیا(ص) منعقد شد.

کد خبر 942247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha