کاروان شادی «دختران ماه» در رشت  برپا شد

لطیفی گفت: کاروان شادی دختران ماه به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر به همت دانش آموزان دختر اتحادیه انجمن های اسلامی رشت برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت،  «محمد لطیفی» در حاشیه برپایی کاروان شادی دختران ماه امروز( چهارشنبه، ۴ تیر) در جمع خبرنگاران دهه کرامت را تبریک گفت و با اشاره به اینکه در فرهنگ اهل بیت(علیهم السلام) زنان و دختران از جایگاه خاصّی برخوردارند، اظهار کرد: در این فرهنگ تعابیر زیبا و بلندی برای دختران به کار گرفته شده که وظیفه ما را برای ارج گذاشتن به این سنگین تر می‌کند.



مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان تصریح کرد: به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به‌منظور تکریم و تجلیل از مقام دختر به ویژه دختران شهدای مدافع حرم اقدام به برگزاری کاروان شادی با عنوان «دختران ماه» کرده اند.



وی بیان کرد: در این کاروان جمعی از دانش آموزان دختر شهرستان رشت جهت تکریم از مقام دختران شهدای مدافع حرم با حضور در منزل این شهدا، ولادت حضرت معصومه (ص) و روز دختر را به آنها تبریک می گویند.



لطیفی با بیان اینکه در شرایط فعلی که امکان زیارت حرم امام رضا(ع) از نزدیک وجود ندارد، پرچم متبرک این حرم نورانی نیز همراه کاروان در منازل این خانواده شهدا برده می شود، افزود: مدت زمان اجرای این طرح سه روز است و افراد با ذکر توسل می‌توانند دل‌های خود را با آن مضجع نورانی گره بزنند.



وی تاکید کرد: در کنار این دیدار بسته نمک و نبات متبرک حریم رضوی و هدیه ای به رسم یادبود نیز به دختران شهدا اهدا می‌شود.

کد خبر 942313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha