دبیرخانه فضای مجازی و سوادرسانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور در استان کرمان افتتاح شد

دبیرخانه فضای مجازی و سوادرسانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور؛ با حضور دبیرکل اتحادیه، دبیر شورای مرکزی و تعدادی از اعضا در کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ دبیرخانه فضای مجازی و سوادرسانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور؛ با حضور دبیرکل اتحادیه، دبیر شورای مرکزی و تعدادی از اعضا و...عصر چهارشنبه(۴تیر) در کرمان افتتاح شد.

 



مهران شیخی، رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمان با قدردانی از اعتمادی که از اتحادیه مرکزی به استان کرمان برای سپردن این مسئولیت شده؛ ابراز امیدواری کرد: این دبیرخانه در حوزه فضای مجازی و جنگ نوین و این بستری که رهبری بر فعالیت در آن تاکید دارند؛ نقش آفرینی کند.

 



وی با اشاره به اینکه قبل از کرونا مدارس انقلاب در سطح استان پرچمداری کردند؛ گفت: امروز در اختتامیه فعالیت این مدارس در سال ۹۸ تعدادی از آنان تجلیل می شوند.
 

 


رحمان جلالی، رییس شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان هم در سخنانی ناآشنایی با اندیشه های مقام معظم رهبری در حوزه فضای مجازی را یکی از مشکلات عنوان کرد و گفت: باید نوع نگاه و نگرش نوجوانان به فضای مجازی را تغییر داد.

 

 


وی با بیان اینکه نگرش ما در این باره واقع بینانه است که نیاز به مهارتی تحت عنوان سواد رسانه دارد؛ اظهار داشت: از ابزارهای مهم در منازعه نرم، بازی های رایانه ای است.
 

 


جلالی با متذکر شدن این مطلب که دشمن جنگ رسانه ای را جنگی برای تسخیر قلب ها و ذهن ها می داند که همه راهبرد او هم در همین راستا است؛ خاطرنشان کرد: پس هر کنشگر در فضای مجازی به اندازه یک موشک بالستیک، نیروی دریایی و نیروی قدس برای آنان اهمیت دارد و از این رو باید توجه ویژه ای روی جنگ نرم دشمن علیه ایران اسلامی داشته باشیم. 

 

 

 

کد خبر 942352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha