اهدای بیش از ۲۸ میلیون تومان به مساجد فعال اندیمشک در رزمایش کمک مومنانه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: در نشستی پیرامون کمک مومنانه و رزمایش همدلی، مبلغ ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به مساجد فعالی که در مرحله اول این رزمایش، تلاش‌های خود را در سامانه به ثبت رسانده بودند، جهت توزیع میان اقشار آسیب‌پذیر اهدا شد.

«حجت‌الاسلام سعید علیپور» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، از برگزاری نشستی در راستای کمک مومنانه و رزمایش همدلی خبر داد و اظهار کرد: در این نشست مبلغ ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان با همکاری بنیاد علوی و سازمان تبلیغات اسلامی به مساجد فعالی که در مرحله اول این رزمایش، تلاش‌های خود را در سامانه به ثبت رسانده بودند، جهت توزیع میان اقشار آسیب‌پذیر اهدا شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک به ارائه تلاش‌های موثر کانون‌های فرهنگی تبلیغی، پایگاه‌های مقاومت بسیج، مداحان و هیئات مذهبی به‌عنوان نیروهای جهادی پرداخت و افزود: مجموعه‌های مختلف فرهنگی مذهبی و بسیجی در کنار ائمه جماعات و مسئولان تلاش‌های چشمگیری در جهت ضدعفونی محلات مختلف، شهرک‌ها و روستاها، تولید و توزیع ماسک و دستکش داشته‌اند.

 

وی ضمن قدردانی از تلاش تمامی دست‌اندرکاران رزمایش همدلی تصریح کرد: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم میان خانواده‌های آسیب‌پذیر خروجی تلاش مسئولان و نیروهای فرهنگی مذهبی بوده است.

 

حجت‌الاسلام علیپور با اشاره به برگزاری نشست هم‌افزایی جبهه فرهنگی تبلیغی انقلاب اسلامی یاد آور شد: در این نشست پیرامون محورهایی از جمله سخنان و دغدغه‌های فرهنگی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، برنامه‌ریزی جهت دهه کرامت و تداوم کمک‌های مومنانه بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 942426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha