حفظ کرامت مردم در گرو حل مشکلات اقتصادی و معیشتی شان است

مقتدایی با تاکید بر حفظ کرامت مردم در همه شئونات جامعه گفت: حفظ کرامت مردم در گرو حل مشکلات اقتصادی و معیشتی شان است.

«عباس مقتدایی» در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به رعایت حفظ کرامت مردم در شئونات قانونگذاری ،گفت: ما قوانینی که بتواند کرامت مردم و قشرهای مختلف را تامین کنند را داریم اما آنچه که امروز نقص داریم عزم برای حل مشکلات مردم آن هم با سرعت لازم است.

 

 

 

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که بازنشستگان ،کارگران و اقشار محروم جامعه به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی فشار زیادی را تحمل می کنند و به گونه ای شان ،جایگاه و کرامت انسانی آنها تحت شعاع همین مسائل اقتصادی قرار گرفته است و باید حمایت ویژه به این اقشار توسط دولت و مجلس و سایر بخش‌ها انجام شود.

 

وی ادامه داد: چرا نباید در حالیکه قیمت ها به صورت افسارگسیخته در حال افزایش است ما به معیشت کارگران و اقشار نیازمند توجه ویژه داشته باشیم،متاسفانه اقدام خاصی در ماههای گذشته توسط دولت برای توجه به معیشت این افراد انجام نشده است.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید سازمان برنامه و بودجه و سایر وزارتخانه های دولت به صورت شبانه روزی به دنبال حل مشکلات کردم باشند چرا که نمی توان با  موضوعات معیشتی و اقتصادی را با رویکرد عادی و معمولی برخورد کرد.

 

وی ادامه داد: حفظ کرامت مردم ما که ولی نعمتان ما هستند از ضروریات است ، حفظ کرامت مردم در گرو ارتقا سطح زندگی آنها و حل مشکلات اقتصادی فعلی است و ما در این زمینه بیش از آنکه نیازمند اقدامی از توسط مجلس باشیم نیازمند اقدام اساسی از سوی دولت هستیم و اگر دولت برای حل این مشکلات نیازمند قانون است لایحه به مجلس ارائه دهد و قطعا نمایندگان مجلس یازدهم همانگونه که قبلا نیز اعلام کرده اند در این رابطه آماده همکاری با دولت هستند./

کد خبر 942440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha