مراسم گرامیداشت شهید بهشتی و یارانش برگزار می شود / حقوق بشر آمریکایی مروج ظلم و جنایت است

حجت الاسلام نظرپور گفت: مراسم گرامیداشت شهید آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش و شهدای فصل تابستان شهرستان اردبیل همزمان با هفته قوه قضائیه شنبه هفتم تیرماه در سالن ولایت با رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

حجت الاسلام «ولی نظرپور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مراسم گرامیداشت شهید آیت الله بهشتی و 72 تن از یارانش و شهدای فصل تابستان شهرستان اردبیل همزمان با هفته قوه قضائیه شنبه هفتم تیرماه در سالن ولایت با رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: حجت الاسلام فیاضی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (علیه السلام) سخنران ویژه این مراسم معنوی خواهد بود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: از مهمترین موضوع های مطرح شده در این مراسم جنایت های حقوق بشر آمریکایی و رفتار غیرانسانی دولت آمریکا در قبال ملت آمریکا و جنایت های در طول تاریخ است.

 

وی افزود: تاکنون حقوق بشر آمریکایی علیه ملت ایران نیز بسیاری از مردم ایران را به کشتن داده است و تعدد این جنایت ها به گونه ای است که دیگر نمی توان آنها را شمرد از ابتدای پیروزی انقلاب با سرنگون هواپیمایی ایران در خلیج فارس تا حمله به رزمندگان در جبهه های مختلف و بمباران شیمیایی مردم سردشت و حلبچه تا کمک به منافقین برای جنایت در کشور از جمله بزرگترین جنایت ها است.

 

حجت الاسلام نظرپور خاطر نشان کرد: شهادت سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آخرین نمونه حقوق بشر آمریکایی در قبال ملت ایران است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یادآور شد: حقوق بشر آمریکایی سراسر ظلم در حق بشریت و مروج جنایت است.

کد خبر 942528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha