مجلس طرح تعیین سرفصل جنایات آمریکا در کتب درسی را به قانون تبدیل کند

آیت الله عبادی گفت: مجلس باید مسئله حقوق بشر آمریکایی را به صورت قانون تدوین کند تا ریز جنایات آمریکا طی بازه زمانی ۱۰ تا ۱۵ سال از دوران آمادگی برای دانش آموزان ابتدایی و بعد دانشجویان نسل آینده تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» پیش از ظهر امروز( 5 تیر) در دیدار اعضای ستاد افشای حقوق بشر آمریکایی با اشاره به جنایات مختلف آمریکا در کشورهای مختلف جهان، گفت: جنایات آمریکا در جهان آنقدر زیاد است که با یک هفته نمی توان تبیین کرد.

 

وی با بیان اینکه در یمن در هر 5 دقیقه یک کودک به دلیل جنایت های آمریکا جان خود را از دست می‌دهد، افزود: آمریکای جنایت کار و دیگر متکبران دنیا به بهانه های مختلف وارد کشورها می شوند و با قتل و غارت و خونریزی مردم آنها را آواره می کنند، اینها را نمی توان تنها در طول یک هفته در سال تبیین کرد.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه مستکبران بعد از ورود به کشورها، علاوه بر جان انسان‌ها، دین، فرهنگ و آرمان ها و شخصیت آنها را زیر پا له می کنند، گفت: متاسفانه با وجود این جنایت ها اما برخی افراد هوس‌باز به دنبال بزک کردن اروپا و آمریکا هستند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به حمایت برخی کشورهای به ظاهر مسلمان منطقه از جنایت های آمریکا و اروپا در جهان، اضافه کرد: این کشورهای به ظاهر اسلامی به اسم مسلمان، کار آمریکا و اروپا را توجیه کرده و مردم را گول می زنند.

  

وی با اشاره به اعتراضات مردم اروپا و آمریکا علیه حاکمانشان، گفت: امروز فریاد مردم اروپا و آمریکا از ظلم و بی عدالتی و خیانت بلند شده است، اما متاسفانه هنوز برخی ها در کشور خدای آنها آمریکا و پیامبرشان انگلیس است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جنایت های آمریکا در جهان باید در کتب درسی از ابتدایی تا دانشگاه قرار بگیرد و در مساجد و منابر وعاظ آن را برای مردم تبیین کنند، گفت: تا زمانی که این جنایت های آمریکا در جهان وجود داشته باشد، و کشورها سکوت کنند، در جهان اصلاح صورت نخواهد گرفت.

 

آیت الله عبادی با اشاره به جنایت های افراد خائن و تروریست و منافق در کشور و پناه دادن به آنها توسط همین کشورهای اروپایی جنایتکار، افزود: در طول انقلاب می بینیم که هر فردی که به کشور خیانت کرده است، امروز سر سفره اروپایی ها نشسته است.

 

وی در پایان مواضع صریح مجلس شورای اسلامی در مورد استکبار جهانی را مایه افتخار دانست و گفت: مجلس باید مسئله حقوق بشر آمریکایی را به صورت قانون تدوین کند تا ریز جنایات آمریکا طی بازه زمانی 10 تا 15 سال از کلاس آمادگی برای ابتدایی تا دانشگاه برای نسل آینده تبیین شود.

 

 

کد خبر 942568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha