دهه کرامت فرصت تقویت باورهای دینی و ایمانی است

حجت الاسلام شکری با تقدیر و تجلیل از برترین مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد در طرح ملی فهما گفت: دهه کرامت فرصت تقویت باورهای دینی و ایمانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» طی نشستی که پنجشنبه 5 تیر در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز به منظور تجلیل از برترین مدیران فهما برگزار شد گفت: دهه کرامت فرصتی برای تقویت باورهای دینی و الهی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز به عنوان مجریان برنامه های فرهنگی، هنری و دینی در مساجد در طول ایام مبارزه با کرونا به خوبی عمل کردند.

وی توضیح داد: بیشترین برنامه های فرهنگی هنری مساجد البرز در این ایام به فضای مجازی اختصاص پیدا کرد و در این خصوص محتواسازی با هدف تبیین باورهای ایمانی و اعتقادی نوجوانان و جوانانی که در فضای کانون فرهنگی هنری مساجد حضور دارند به صورت مطلوبی انجام شد.

حجت الاسلام شکری عنوان کرد: ظرفیت فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد در جریان احیاء مساجد در قالب برنامه هایی مانند ایام دهه کرامت و گرامیداشت آن در محلات بسیار ویژه است.

این استاد دانشگاه با اشاره به حمایت از محرومان و تأمین بسته های معیشتی ویژه افرادی که از شیوع کرونا ویروس آسیب دیده اند را یکی از فعالیت های صورت گرفته هدفمند کانون های فرهنگی هنری مساجد خواند و بر اهمیت آن تأکید کرد.

گفتنی است، مدیران کانون های فرهنگی هنری برتر طرح فهما طی این نشست مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

 

کد خبر 942637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha