خدمت کریمانه به اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا ادامه یابد

حجت الاسلام معلمی با بیان اینکه خدمت کریمانه به اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا فراموش نشود، گفت: ویروس کرونا به اقشار مختلف جامعه آسیب زده است و هر کسی با خدمت کریمانه می تواند با کمک های مادی و معنوی خود باری را از روی دوش این افراد بردارد.

حجت الاسلام «سید محمد معلمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: دهه کرامت از اهمیت معنوی بالایی برخورداری است و در همین راستا با لبیک گفتن به فرامین و دستورات اهل بیت (علیهم السلام) باید تلاش کنیم تا از برکات معنوی این دهه بهره مند شویم.

 

امام جمعه بشرویه با بیان اینکه نهادهای فرهنگی باید در طول سال به خصوص دهه کرامت به شناسایی و معرفی اهل بیت (علیهم السلام) بپردازند، ادامه داد: اگر همه مردم اهل بیت (علیهم اسلام) را به خوبی بشناسند قطعا از این بزرگواران تبعیت خواهند کرد و در این راستا شاهد افزایش ایثار، از خودگذشتگی، فداکاری و مهربانی در جامعه خواهیم بود.

 

وی با اشاره به اینکه ویروس کرونا به اقشار مختلف جامعه آسیب زده است، افزود: در این راستا می توانیم خدمت کریمانه را سرلوحه کار خود قرار دهیم و هر کس در توان خود می تواند کمک مادی و معنوی به اقشار آسیب دیده و نیازمند داشته باشد.

 

حجت الاسلام معلمی در ادامه بیان کرد: از همه مردم درخواست داریم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی سبب قطع زنجیره ویروس کرونا شوند و نگذارند که این ویروس منحوس بیشتر از این آسیب و خسارت به اقشار مختلف جامعه وارد کند.

 

امام جمعه بشرویه در پایان با تاکید بر اینکه آشنا شدن با سبک و سیره زندگی اهل بیت (علیهم السلام) به خصوص امام رضا علیه السلام از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: باید سبک زندگی خود را با سبک زندگی اهل بیت (علیهم السلام) به خصوص امام رضا(علیه السلام) تطبیق دهیم و از این طریق می توانیم سبک زندگی این بزرگواران را نسل به نسل انتقال دهیم و مانع به فراموشی سپردن سبک زندگی این بزرگواران شویم.

کد خبر 942718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha