برگزاری  بیست و یکمین نمایشگاه فرهنگی هنری محب در کاشان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه فرهنگی هنری محب با عنوان «سماع خط» در این شهرستان خبر داد.

«میثم نمکی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: بیست و یکمین نمایشگاه فرهنگی هنری محب با عنوان «سماع خط» مشتمل بر آثار طراحی و‌ نقاشی سعید بوجار آرانی مدیر مسئول آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی سعید با رویکرد تجلیل از مدافعان عرصه‌ سلامت در شهرستان کاشان برپا شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان افزود: این نمایشگاه از پنجم تیر در بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی کاشان آغاز به کار کرده است و به مدت یک ماه برای بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

 

نمکی اظهار داشت: در این نمایشگاه که به همت بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان و آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی سعید برپا شده است،  ۳۰ اثر هنری با تکنیک طراحی، سیاه‌قلم، رنگ و روغن در معرض دید علاقمندان و بازدیدکنندگان قرار گرفته است. 

 

وی افزود: علاقه مندان می‌توانند جهت بازدید همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ با مراجعه به کریدور سالن همایش‌ها در طبقه‌ نخست بیمارستان آیت الله یثربی مراجعه و از نمایشگاه بازدید کنند./

کد خبر 942779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha