حریق در عرصه های منابع طبیعی گرگان/ آتش سوزی منطقه هزارپیچ و اوزینه گرگان مهار شد

قزلسفلو گفت: عرصه های منابع طبیعی شهرستان گرگان در منطقه هزارپیچ به مساحت یک هکتار و منطقه اوزینه به مساحت نیم هکتار دچار حریق شد.

«ابواطالب قزلسفلو» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: ظهر امروز (جمعه ۶ تیر) در گرگان گزارشی از آتش سوزی در منطقه گردشگری هزارپیچ حاصل شد که با تلاش نیروهای آتش نشانی و نیروهای مردمی این آتش سوزی در ساعت 13 و 15 دقیقه مهار شد.

 

مدیرکل منابع طبیعی استان گلستان ادامه داد: این آتش سوزی از ساعت 12 و 15 دقیقه آغاز شد و متاسفانه سطح یک هکتار از اراضی این منطقه طعمه حریق شد.

 

قزلسفلو بیان کرد: همچنین در نقطه دیگری از شهرستان گرگان و در منطقه اوزینه نیز آتش سوزی دیگری رقم خورد که متاسفانه سطح نیم هکتار از عرصه های منابع طبیعی گرگان طعمه حریق شد.

 

وی گفت: این آتش سوزی در ساعت 13 و 30 دقیقه اتفاق افتاد و با تلاش نیروهای آتش نشانی و گروه های مردمی و بسیج این آتش سوزی در ساعت 14 و 30 دقیقه مهار شد.

 

مدیرکل منابع طبیعی استان گلستان با بیان اینکه علت آتش سوزی در دست بررسی است، افزود: با توجه به افزایش دما از مسافران و مردم درخواست داریم که در عرصه های جنگلی و مرتعی از برافراشته شدن آتش خودداری کنند.

 

 

کد خبر 942800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha