مجلس یازدهم نسبت به مشکلات مردم قاطع عمل کند

حجت الاسلام شاهبیکی گفت: مردم به مجلس یازدهم، مجلس انقلابی و پاک امیدوارند، این مجلس باید نسبت به مسائل و مشکلات قاطع عمل کند، چراکه همه مسائل مردم کرونا و تحریم نیست، بلکه باید نظارت ها تشدید شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف،حجت الاسلام«حامد شاهبیکی» امروز جمعه(6 تیر) در خطبه های عبادی سیاسی این هفته شهرستان خوسف، اظهار کرد: اعتیاد به مواد مخدر بدبختی هایی بر سر جامعه آورده است چراکه روح، روان و انسانیت را به خطر می اندازد.

 

امام جمعه خوسف با بیان اینکه سالانه در دنیا 450 هزار نفر قربانی مواد مخدر می شوند، گفت: در کشور ما سالانه بیش از سه هزار نفر بر اثر مصرف مواد می‌میرند که مصداق هدر رفتن جوانی است.

 

حجت الاسلام شاهبیکی گفت: آمریکا به بهانه مبارزه با مسئله مواد مخدر وارد افغانستان شد ولی در آن زمان این کشور ۲۰۰ تن تریاک کشت داشت ولی آمریکا این آمار را به 9 هزار تن رساند.

 

وی بیان کرد: 75 درصد درخواست های طلاق ها مربوط به همین موضوع اعتیاد است که منجر به آسیب های اجتماعی، همسرآزاری ها، کودک آزاری ها، سرقت ها و ناموس فروشی هم می شود.

 

امام جمعه خوسف با اشاره به 6 تیر؛ سالروز ترور رهبر معظم انقلاب در مسجد ابوذر، گفت: این ترور حکمت خدا بود تا رهبری در واقعه 7 تیر ( که بیش از ۷۰ نفر از مقامات و چهره‌های برجسته سیاسی از جمله چهار وزیر، چند معاون وزیر، ۲۷ نماینده مجلس و جمعی از اعضای حزب جمهوری اسلامی در جریان انفجار مقر اصلی این حزب به شهادت رسیدند.) نباشند.

 

حجت الاسلام شاهبیکی با اشاره به هفته قوه قضائیه، گفت: عمکرد قوه قضائیه در مقابل فساد باعت ایجاد امید در جامعه شده است، گفتمان مبارزه با فساد، گفتمان امام و رهبری است و قوه قضائیه نیز به فرامین رهبری عمل می کند و هر کس به خط و مش رهبری عمل کند مردم آثار و برکات آن را خواهند دید.

 

وی گفت: مشروعیت وابسته به مبارزه با فساد است و مسئولان باید عدالت خواه باشند تا مشروعیت آن ها زیر سوال نرود.

 

امام جمعه خوسف افزود: مردم به مجلس یازدهم، مجلس انقلابی و پاک امیدوارند، این مجلس باید نسبت به مسائل و مشکلات قاطع عمل کنندچراکه همه مسائل مردم کرونا و تحریم نیست بلکه باید نظارت ها تشدید شود.

 

 

کد خبر 942803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha