رویکرد جدید قوه قضائیه برای  مبارزه با فساد موجب امید در دل مردم شد

حجت الاسلام میراحمدی گفت: رویکرد جدید قوه قضائیه برای مبارزه با فساد موجب امید در دل مردم شد و مردم را نسبت به نظام امیدوار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان گلوگاه، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم میراحمدی» امروز ( 6 تیر) در خطبه‌های نماز جمعه گلوگاه گفت: مقابله و مبارزه با فساد نیاز امروز جامعه اسلامی و از ضرورت های مهم و لازم  برای کشور است.

 

امام جمعه گلوگاه افزود: هواهای نفسانی مهمترین عامل برای گرفتار شدن در فساد است و به همین دلیل برخی از افرادی که از مراحل مختلف نظارتی هم عبور کرده اند؛ با وسوسه شیطانی در دام فساد گرفتار می شوند.

 

حجت الاسلام میراحمدی، بیکاری را مهمترین عامل برای ناهنجاری دانست و گفت: متاسفانه بی تدبیری و بی‌مدیریتی برخی از مسئولان موجب بروز نارضایتی های عمومی و ناهنجاری‌های مختلف شد.

 

وی با اشاره به شروع کار مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: مجلس شورای اسلامی باید در راستای اهداف انقلاب حرکت کند و فعال و پویا باشد و ضمن کمک‌ به دولت، انتقاد سازنده داشته و سازش‌کار نباشد.

 

امام جمعه گلوگاه با اشاره به دهه کرامت یادآور شد: زندگی رضوی و اهل بیتی باید در این دهه در بین مردم تبیین و در دستور کار همگانی قرار گیرد.

 

حجت الاسلام میراحمدی با بیان اینکه در طول 4 دهه انقلاب از مشکلات و معضلات و گردبادهای مختلف عبور کردیم، یادآور شد: در ادامه راه این انقلاب باید در بخش های مختلف بهداشتی، علمی و فن‌آوری قوی باشیم تا در برابر دشمن دوام بیاوریم.

 

وی با اشاره به قدرت جهانی ایران اسلامی گفت: اینکه امروز کشتی‌های ما از بیخ گوش آمریکا عبور کرده است و دنیا متحیر مانده است؛ بیانگر قدرت ایران اسلامی، سردار سلیمانی و شهیدان است.

 

خطیب جمعه گلوگاه گفت: امروز ایران به قدرت فرامنطقه ای تبدیل شده است و در اوج قدرت است اما ما قصد حمله به هیچ کشوری نداریم؛ اما اگر دشمن کوچکترین خطایی کند؛ او را نابود خواهیم کرد.

 

حجت الاسلام میراحمدی گفت: اکنون با تمام تلاش های انجام شده، راهبردهای مختلف ما به نتیجه رسیده است و با دارا بودن رهبری هوشمند، اندیشمند و با تقوا در اوج قدرت جهانی هستیم و باید قدردان این نعمت الهی بود.

 

کد خبر 942818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha