موفقیت کانون فرهنگی و هنری مسجد «نور» شیراز در جذب بانوان انقلابی

رضا زاده گفت: شناسایی و جذب بانوان فعال مجامع و مناطق سطح شیراز توسط کانون فرهنگی و هنری مسجد «نور» شیراز، موجب موفقیت در حضور بانوان انقلابی در حوزه های مختلف شده است.

«سیده مریم الشریعه رضا زاده» با اشاره به تقدیر از بانوان فعال عرصه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کانون فرهنگی هنری مسجد «نور» شیراز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: به مناسبت دهه کرامت مراسمی در مسجد «شهدا» در شیراز برگزار شد و به 18 نفر از بانوان فعال مسجد «نور» شیراز در این عرصه ها لوح تقدیر اهدا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز افزود: در این مراسم، آیت الله «لطف الله دژکام»، امام جمعه شیراز از فعالان سیاسی و اجتماعی این مسجد و مساجد دیگر تقدیر کردند.

مسئول هیئت «متحده فاطمیون» مسجد و آرامگاه «نور» شیراز با اشاره به فعال بودن مسجد «نور» شیراز در مجامع و مناطق مختلف بیان کرد: این مسجد با دعوت و حضور 20 استاد در سطح شهر در همه مناطق شهر شیراز به آموزش و بصیرت افزایی در ایام مختلف سال پرداخته است.

وی ادامه داد: مسجد «نور» در برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز فعالیت داشت و محوریت حضور حداکثری بود و 18 نفر از خواهران همکاری کننده در این ایام در مجامع مختلف به ایراد سخنرانی پرداختند.

رضا زاده با ابراز خرسندی از شناسایی و جذب بانوان فعال مجامع و مناطق سطح شیراز توسط کانون فرهنگی و هنری مسجد «نور» عنوان کرد: حضور بانوان انقلابی در این مسجد از عوامل موفقیت در حوزه های مختلف است.

وی با تاکید بر سخنان امام جمعه شیراز در این مراسم تقدیر گفت: امام جمعه شیراز، عملکردهای مساجد را اقدام موثری برای جمع شدن زیر پرچم اهل بیت (ع) و آغاز یک  کار تشکیلاتی الهی و حضور بانوان انقلابی را در این حوزه موثر دانست.

رضا زاده ادامه داد: مبلغان در مناطق شهرداری شیراز با مسجد «نور» همکاری دارند و تعداد 9 نفر از مجامع مختلف از سوی مسجد «نور» شناسایی وهمکاری کردند.

وی اعلام کرد: «زهرا فهندژ» از منطقه سه، «زهرا صالحی» از منطقه چهار، «منیژه زارعی» از منطقه پنج، «مریم دباغ منش» از منطقه 6، «سارا حاج حیدری» از منطقه هفت، «نرجس گلپیچ زاده» از منطقه هشت، «فاطمه جمال آبادی» از منطقه 9 و «رحیمه زارع» از منطقه 11 شیراز با مسجد «نور» همکاری داشته اند.

رضا زاده عنوان کرد: از جامعه اساتید، «زهره معارف»، جامعه شهدا و ایثار گران، «مرضیه سلطانی»، جامعه فرهنگیان، «فاطمه جهانگیر»، از جامعه جانبازان، «آذر  بردبار»، جانباز 30 درصد، جامعه کارگران،«زهرا غلامی»، جامعه ورزشکاران، «مریم مهربان»، جامعه  آموزش و پرورش، «سکینه حق نجات»، جامعه مهندسین «نازنین بالش زر» و جوانان و دانشگاهیان، «زهرا پور دست» با مسجد نور در عرصه های مختلف همکاری دارند.

کد خبر 942865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha