بازگشایی سالن ‌های ورزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد

موسوی گفت: بازگشایی سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش آستارا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «سید سجاد موسوی»شب گذشته(جمعه، ۶ تیر) در جمع کارکنان معاونت پرورشی، تربیت ‌بدنی و سلامت شهرستان آستارا، اظهار کرد: وضعیت بهداشتی برخی از حوزه‌های امتحانات نهایی از مراکز درمانی بهتر بوده و در حوزه‌ها مواد ضدعفونی‌کننده، تب ‌سنج، دستکش و ماسک موجود است.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا نگرانی اولیا از سلامتی دانش‌آموزان پایه دوازدهم را حق مسلم آنها دانست و افزود: نتیجه آزمایش‌های مربوط به ویروس کرونا پس از ۲۰ روز مشخص می‌شود و داشتن تب و سرفه توسط دانش‌آموز در حوزه‌های امتحانات نشانه وجود بیماری نیست.

 

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش دارای چهار سالن متشکل از ۲ سالن درون‌مدرسه‌ای و ۲ سالن برون‌مدرسه‌ای است، تصریح کرد: سالن های ورزشی با استناد به دستورالعمل‌های صادره از سوی وزارت ورزش و جوانان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی امکان بازگشایی دارند.

 

موسوی بر ضرورت ساماندهی اوقات ‌فراغت دانش‌آموزان در طول تعطیلات تاکید کرد و افزود: در رابطه با برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت با شرایط موجود، امکان استقبال وجود ندارد؛ چراکه دانش‌آموزان به دلیل شیوع ویروس کرونا از حضور در محیط ‌های آموزشی امتناع می‌کنند.

 

وی از برگزاری مسابقه دوچرخه سواری با عنوان«نه به مواد مخدر» به مناسبت هفته مواد مخدر در شهرستان آستارا خبر داد و تصریح کرد: این مسابقه ۸ تیرماه سال جاری برگزار می شود.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا گفت: قرار است در قالب این مسابقه، دانش‌آموزان پسر مدارس متوسطه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی مسیر بلوار خرمشهر تا دبیرستان هیئت امنایی توحید را رکاب بزنند.

کد خبر 942871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha