هشدار نماینده ولی فقیه در البرز به معنای حمایت از یک کاندیدای انتخاباتی نیست

دانایی با اشاره به اهمیت نکات استانی مطرح شده در خطبه مکتوب نماز جمعه کرج گفت: هشدار نماینده ولی فقیه در البرز نسبت به حفظ حقوق بیت المال به معنای حمایت از یک کاندیدای انتخاباتی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مهدیه دانایی» در جمع خبرنگاران در خصوص بیانات آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه مکتوب نماز جمعه کرج گفت: حساسیت نماینده ولی فقیه در البرز نسبت به سوء استفاده از اموال بیت المال در جهت منافع شخصی قابل تقدیر است.

مدیر کارگروه رسانه بانوان فرهیخته استان البرز افزود: بارها و بارها امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه در خصوص انتخابات روشنگری هایی داشته اند و همواره بر این مهم که از هیچ کاندیدای انتخاباتی حمایت نمی کنند تأکید داشته اند و میزان را رأی مردم دانستند.

دانایی با اشاره به اهمیت ایام دهه کرامت به عنوان فرصتی برای تبعیت از امر ولایت مطرح کرد: انتخابات پیش رو برای دو کاندیدای استان البرز فرصتی برای خدمت گذاری است تا با رأی مردم که همراه با بصیرت است یک فرد به عنوان نماینده منتخت وارد مجلس شورای اسلامی شود.

به گفته این مدیر رسانه ای، موضع گیری شفاف و روشن نماینده ولی فقیه در البرز در خصوص مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی همواره زمینه پیشگیری و مقابله با هجمه ها و آسیب ها بوده است به ویژه موضع گیری اخیر در خصوص ویلاسازی های متعدد در روستاهای البرز و ورود و خروج خودروها با نمره دولتی در این خصوص همچنین مورد دیگر که سوء استفاده از امکانات دولتی و شهری برای تبلیغ یک کاندیدا بوده است.

وی توضیح داد: در شرائط کنونی که بسیاری از خانواده های دچار سختی معیشتی و آسیب های ناشی از کرونا هستند، باید نسبت به حفظ اموال بیت المال و صرفه جویی در روند هزینه های تبلیغاتی تلاش کرد.

پژوهشگر انقلاب اسلامی استان البرز تصریح کرد: مردم مومن و ولایتمدار البرز به ویژه کلانشهر کرج از کسانی که دغدغه پویایی و رونق این استان را دارند سپاسگزار هستند و به خوبی می توانند تشخیص دهند که چه کسانی برای این مردم دلسوز حقیقی بودند و هستند.

 

کد خبر 942919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha