برگزاری مسابقه دلنوشته «بانوی من سلام» به مناسبت دهه کرامت در قزوین

رحیمی از برگزاری مسابقه دلنوشته «بانوی من سلام» به مناسبت دهه کرامت توسط کانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین خبر داد.

«علی رحیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: در ایام مبارک دهه کرامت قرار داریم که به همین مناسبت برنامه های متعددی در کانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین در حال اجرا است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین ادامه داد: یکی از برنامه های ما برگزاری مسابقه دلنوشته دخترونه با عنوان «بانوی من سلام» است که علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند دلنوشته های خود را تا 12 تیر ماه به نشانی ما @dar_sayeh_khorshid در پیام رسان های ایتا و تلگرام ارسال کنند.

 

وی عنوان کرد: همچنین برنامه دیگر ما در فضای مجازی، مسابقه پست برتر رضوی است که فعالان فضای مجازی می توانند در این مسابقه شرکت کرده و پست های خود را با موضوع دهه کرامت در اینستاگرام منتشر کرده و برنده جایزه شوند.

 

رحیمی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در این مسابقه باید از هشتگ # در_سایه_خورشید در کپشن پست خود استفاده کنند و صفحه مجموعه فرهنگی حضرت جوادالائمه قزوین به آدرس @farhangi_javadolaeme را در پست خود سجاق کنند.

 

وی یادآور شد: در 2 برنامه مذکور به برگزیدگان جوایزی اهدا می شود که امید است با اجرای برنامه های متعدد در فضای مجازی بتوانیم شور و نشاط معنوی دهه کرامت را در این فضا شاهد باشیم.

کد خبر 942922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha