برگزاری امتحانات پایان سال تحفیظی در شعب مجموعه دارالتحفیظ «الهادی (ع)»

عزیزی نیا از پایان سال تحفیظی قرآن پژوهان دارالتحفیظ «الهادی (ع)» با برگزاری امتحانات پایان دوره خبر داد و گفت: شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری امتحانات پایان سال رعایت شده است.

«حسن عزیزی نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، از پایان سال تحفیظی قرآن پژوهان دارالتحفیظ «الهادی (ع)» خبر داد و گفت: با پایان یافتن این امتحانات، سال تحفیظی جدید نیز در ماه های آینده آغاز می شود.

 

مدیر دارالتحفیظ «الهادی (ع)» جهرم افزود: قبولی در امتحان پایان سال تحفیظی که تا دوم تیر به اتمام رسید و همچنین معدل کلاسی سالیانه از شرایط اصلی پذیرش قرآن پژوهان در سال جدید تحفیظی ۱۳۹۹-۱۴۰۰‌ است.

 

وی بیان کرد: قرآن پژوهان پس از کسب نمره قبولی برای ورود به سال تحفیظی جدید باید ثبت نام کنند و می توانند طرح خود را به طرح های بالاتر ارتقا دهند.

 

عزیزی نیا خاطرنشان کرد: کلاس های حفظ با وجود برخورد با شرایط سخت بیماری منحوس «کرونا» به یاری خداوند متعال حتی یک روز هم تعطیل نشد و به صورت مجازی به کار خود ادامه داد تا برکت قرآن همچنان سایه افکن زندگی های این حاملان قرآن باشد.

 

مدیر دارالتحفیظ «الهادی (ع)» جهرم عنوان کرد: امتحانات پایان سال تحفیظی با رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی و به دور از تجمع به صورت حضوری برگزار شد.

 

وی با اشاره به فعالیت این موسسه قرآنی در چهار استان کشور، گفت: شعبه های موسسه دارالتحفیظ «الهادی (ع)» در شیراز، بوشهر و یاسوج مشغول به فعالیت هستند.

 

عزیزی نیا با اشاره به اینکه تا کنون حدود ۱۵۰ حافظ کل قرآن کریم از این موسسه قرآنی فارغ التحفیظ شده اند، اذعان کرد: حدود هزار و ۵۰۰ حافظ جزء قرآن کریم در این موسسه فعالیت دارند که به زودی شعبه های دارالتحفیظ «الهادی (ع)»، در دیگر مراکز استان ها نیز دایر می شود.

 

 

کد خبر 942936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha