گلایه روستانشینان همجوار امامزادگان آستارا از وضعیت اینترنت همراه اول

روستانشینان همجوار امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا از حرکت لاک پشتی اینترنت همراه اول گلایه دارند و خواستار رسیدگی به این مسئله و برطرف کردن آن هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اینترنت حلقه اصلی جریان نوین ارتباطی و اطلاعاتی در دوران جدید است، با ورود اینترنت به چرخه حیات اجتماعی جوامع، جامعه صنعتی رفته رفته جای خود را به جامعه جدیدی که جامعه اطلاعاتی نامیده شد، داد و در حقیقت اینترنت واسط تغییر ساختاری جوامع از صنعتی به اطلاعاتی بود.

 

گسترش فناوری های جدید اطلاعاتی و ارتباطی هنوز هم در حال انجام است و هر روز و هر لحظه بشریت شاهد تبلور گونه ای جدید از رشد فناوری های اطلاعاتی در عرصه اینترنت و شبکه های دیجیتالی است.

 

در سال های اخیر تلاش های بسیاری در سطح کشور به ویژه در استان گیلان و شهرستان آستارا در بخش توسعه شبکه های مخابراتی صورت گرفته است و رقابت اپراتورهای فعال تلفن همراه باعث شده است تا شاهد ارائه امکانات بسیار خوب و آنتن دهی مطلوب در آستارا باشیم، اما با این وجود هنوزم در برخی نقاط شهرستان شاهد ضعف آنتن دهی و حرکت لاک پشتی اینترنت هستیم.

 

ضعف اینترنت تلفن همراه یک مشکل اساسی در بعضی از روستاهای آستارا است که نیازمند تدبیر جدی مسئولان مخابرات و شرکت های اپراتور تلفن همراه است تا شاهد گرایش و ماندگاری بیشتر مردم به ویژه جوانان در روستاها باشیم.

 

ضعف اینترنت همراه اول محله امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) و روستاهای همجوار امامزاده همچون دربند، داداش آباد و کانرود باعث نارضایتی مردم این مناطق شده و این در ایام کرونایی برای دانش آموزان و دانشجویان معضلی بود و اگر در سال تحصیلی جدید نیز با این معضل روبرو شویم، مشکلات زیادی را برای ساکنان این مناطق پیش می آورد.

 

سرعت لاک پشتی اینترنت روستاهای همجوار امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) از گلایه های به حق مردم این روستاها است چرا که برای استفاده از بسته های اینترنت ناچارا هزینه های پرداخت می کنند که به واسطه سرعت کم اینترنت بسته های آنان با کمترین استفاده هدر می رود که امیدواریم شرکت همراه اول این مشکل فنی و ضعف اینترنت را برطرف کرده تا روستانشینان این مناطق در رابطه با اینترنت مشکلی نداشته باشند.

کد خبر 942958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha