راه اندازی حسینیه های مجازی دهه کرامت در پایگاه های مقاومت بسیج

موسوی از راه اندازی حسینیه های مجازی دهه کرامت در پایگاه های مقاومت بسیج چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: برنامه های دهه کرامت امسال به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

«مسعود موسوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: برنامه های دهه کرامت پایگاه های مقاومت بسیج امسال به دلیل پیشگیری و مقابله با کرونا در حسینیه های مجازی اجرا می شود.

 

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بیش از ۵۰۰ ویژه برنامه در پایگاه های مقاومت بسیج با همکاری سایر دستگاه های فرهنگی در سطح استان به صورت مجازی اجرا می شود.

 

وی ابراز کرد: پایگاه های مقاومت بسیج در کنار کانون های فرهنگی هنری مساجد به اجرای پویش های مردمی و سرود خیابانی، مولودخوانی، پخش صلوات خاصه راس ساعت ۸ از ماذنه های مساجد در دهه کرامت می پردازند.

 

موسوی، آذین بندی محلات، برگزاری جشن ها در مساجد و دعوت از سخنرانان و مداحان در هر محله را از دیگر برنامه های پایگاه های مقاومت بسیج با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد.

 

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برگزاری جلسات و برنامه های «گوهر عفاف و حجاب» در شهرستان خانمیرزا، نورافشانی در سطح حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج و مسابقه کتابخوانی از دیگر برنامه های پایگاه های مقاومت بسیج مساجد محلات در دهه کرامت است.

 

کد خبر 942969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha