طرح «روح مقاومت» درکانون مساجد استان سمنان اجرا می شود

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اجرای طرح «روح مقاومت» گفت: این رویداد بین‌المللی با محور گرامیداشت مقام شهداء و روایت‌های مردمی از وصایای شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم اجرا شده است.

حجت الاسلام «سید علی موسوی» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: رویداد بین‌المللی «روح مقاومت» در بخش‌های مختلف نظیر صوت، نماهنگ، فیلم موبایلی، عکس‌نوشت و ... از وصیت‌نامه شهدا برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان مهلت شرکت دراین رویداد، را دوشنبه ۳۱ شهریور مقارن با چهلمین سالگرد دفاع مقدس اعلام کردوافزود: و علاقمندان می‌توانند از طریق فضای مجازی و حضور در سایت «فهما» آثار خود شامل دل نوشته، خاطره نویسی، عکس و خوانش وصیت نامه شهدا را ارائه دهند.

 

وی با بیان اینکه کانون فرهنگی و هنری مساجد کشور به دنبال عمل به بیانات مقام معظم رهبری در مورد توجه به وصیت نامه شهداء، اقدام به اجرای طرحی با عنوان «روح مقاومت» کرده است افزود: شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم فرهنگ ایثار و شهادت را در زندگی فرد فرد آحاد جامعه ماندگار کردند و امروز نیز شاهد حضور نوجوانان و جوانان در عرصه ایثار و شهادت هستیم.

 

حجت الاسلام موسوی با تأکید براینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک کار عظیم و الهی است ادامه داد: عزت، امنیت و اقتدار امروز کشور را مرهون خون های پاک شهدا هستیم و این شهدا بخشی از هویت تاریخی ایران اسلامی محسوب می شوند.

کد خبر 943135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha