رکاب زنی دوچرخه سواران ارادتمند حضرت امام رضا(ع) در مسیر حرم تا حرم/ تشرف رکاب زنان به بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم(ع)

در آستانه دهه کرامت، خادمان بارگاه منور رضوی، دوچرخه سواران ارادتمند حضرت امام رضا(ع) را برای زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) در قم و حضرت عبدالعظیم(ع) در شهرری بدرقه کردند.

 

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، در آستانه دهه کرامت، خادمان بارگاه منور رضوی، دوچرخه سواران ارادتمند حضرت امام رضا(ع) را برای زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) در قم و حضرت عبدالعظیم(ع) در شهرری بدرقه کردند.

 

این گروه با بدرقه خادمین آستان قدس رضوی با قطار، راهی شهر مقدس قم ‌شدند و در آغاز دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت معصومه(س) در مراسم خطبه خوانی آن بانوی کریمه شرکت کردند و در ادامه با رکاب زنی از شهر مقدس قم راهی شهرری و بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم(ع) شدند.

 

بر اساس این گزارش، گروه دوچرخه سواران ارادتمند حضرت امام رضا(ع) امروز با حضور در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) ضمن زیارت این بارگاه ملکوتی، میهمان سفره احسان حضرت سیدالکریم(ع) بودند و در میان بدرقه خادمین این حرم مطهر راهی شهر مقدس مشهد می شوند.

 

گفتنی است، گروه ۲۵نفره دوچرخه سواری ارادتمندان حضرت امام رضا(ع) روزانه ۱۰۰کیلومتر را رکاب خواهند زد و سفر آنان ۱۰روز به طول می‌انجامد که همزمان با سالروز میلاد حضرت امام رضا(ع) به مشهد مقدس خواهند رسید.

کد خبر 943178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha