لزوم اختصاص عادلانه بودجه کشوری به استان ایلام

امام جمعه ایلام با تاکید بر لزوم اختصاص عادلانه بودجه کشوری به این استان، گفت: استان ایلام ظرفیت ها و توانمندی های بسیاری به ویژه با وجود نیروهای جوان تحصیل کرده در زمینه های مختلف دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، حجت الاسلام « الله نور کریمی تبار» ظهر  امروز(۷ تیر) در دیدار با «محمد امید» معاون مناطق محروم ریاست جمهوری، اظهار کرد:  مردم استان ایلام در طول انقلاب مخصوصاً دوران دفاع مقدس به طور شایسته ای دین خود را به میهن اسلامی ادا کرده اند و در سخت ترین شرایط بمباران، در شهرها ماندند، مقاومت کرده و آواره شهرهای دیگر نشدند.

 

وی افزود: با توجه به پیشینه محرومیت و عقب ماندگی استان، خسارات ناشی از جنگ و عدم اشتغال، محرومیت استان مضاعف شده است.

 

 کریمی تبار ابراز کرد: با توجه به شایستگی این مردم خوب برای خدمت رسانی و محروم بودن از دریافت عادلانه بودجه کشوری در ادوار گذشته، انتظار می رود اکنون استان ایلام به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت خدادادی برای نیروهای جوان، تحصیل کرده و جویای کار، شغل مناسب ایجاد گردد که این کار می تواند چهره فقر و محرومیت را به شادابی و عمرانی تبدیل کند.

 

گفتنی است،  در این نشست «قاسم سلیمانی دشتکی» استاندار ایلام، بسطامی نماینده حوزه شمالی استان و جمعی از مسئولان استان حضور داشتند.

 

وی همچنین در نشست با اعضای اتاق اصناف استان اظهار کرد: نقش بازار و اصناف در شرایط فعلی مهم تر از گذشته است، زیرا دشمن با سوء استفاده از شرایط موجود در پی ایجاد بدبینی و ناراضی کردن مردم می‌باشد تا از طریق ناامنی به اهداف شیطانی خود برسد. 

 

حجت الاسلام کریمی تبار در ادامه این نشست صمیمانه  خاطرنشان کرد: اصناف و بازاریان در این عرصه می‌توانند نقش آفرینی کنند و با تأمین کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت مناسب رضایت مردم را جلب و اهداف دشمنان را خنثی کنند.

کد خبر 943215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha