نقش کانون‌های مساجد شوش در مقابله با کرونا

ذاکری گفت: کانون‌های مساجد شوش با راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و دستکش و ضدعفونی و گندزدایی معابر توانستند نقش بسزایی در مقابله با کرونا ایفا کنند.

«رضا ذاکری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با داشتن انجمن‌ها و موسسات فرهنگی، هنری، قرآنی و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد که مردمی هستند در امر کمک‌رسانی، ضدعفونی و گندزدایی معابر از ویروس کرونا فعالیت چشمگیری داشته است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش با اشاره به فعالیت کارگاه‌های تولید ماسک در این شهرستان افزود: کارگاه‌های تولید ماسک و دستکش در کانون‌های فرهنگی هنری شوش فعالیت بسیار خوبی داشتند و توانستند ملزومات بهداشتی مورد نیاز مردم این شهرستان را فراهم کنند.

 

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در این شهرستان اضافه کرد: این کانون‌ها با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در فضای مجازی توانستند نقش بسزایی در رشد فرهنگی مقابله با کرونا و آموزش خانواده‌ها ایفا کنند.

 

ذاکری تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان شوش با برگزاری مسابقات ویژه برای خانواده‌ها و آموزش ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی در مبارزه با ویروس منحوس کرونا همگام با سایر دستگاه‌های اجرایی توانستند نقش خوبی ایفا کنند.

 

وی در خصوص فعالیت‌های انجام شده در هفته تبلیغات اسلامی بیان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش آمادگی هر گونه همکاری در امور فرهنگی، هنری، دینی و قرآنی را با واحدها و تشکل‌های اداره تبلیغات اسلامی دارد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش عنوان کرد: در این راستا نشستی تحت عنوان نشست هم‌اندیشی تبلیغ و هنر با حضور رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان شوش و جمعی از مبلغان تشکل‌های تخصصی، کارشناسان فرهنگی و هنری و نیز مسئولان انجمن‌های فرهنگی و هنری برگزار شد.

 

وی اذعان داشت: در این نشست در خصوص فعالیت‌های تبلیغی و هنری با ظرفیت‌سازی در حوزه‌های شعر، نمایش، رسانه، سخن‌ورزی، نویسندگی، فیلم و عکس، امور مساجد، مراکز فرهنگی و ... تبادل نظر شد.

 

ذاکری یاد آور شد: بر این اساس مقرر شد از ظرفیت دو اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی شهرستان شوش در راستای ترویج و گسترش فرهنگ و هنر میان جامعه استفاده شود.

 

کد خبر 943253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha