توجه ویژه دولت به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه ورزش گیلان

زارع با اشاره به اقدامات موثر دولت در تکمیل پروژه‌های حوزه ورزش و جوان، گفت: منابع اعتباری بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام موجود که بسیاری از آنها دارای پیشرفت بیش از ۶۵ درصد بوده و قابل بهره‌برداری در نیمه اول سال ۱۴۰۰ هستند، متمرکز است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان زارع» عصر امروز (شنبه،۷ تیر) در دیدار مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور که در استانداری گیلان برگزار شد، با اشاره به اینکه گیلان به سبب پیشینه قوی در عرصه ورزش قهرمانی از جمله استان‌های نامی در این حوزه است، افزود: در عرصه بین المللی نیز مصداق‌های زیادی از ورزشکاران گیلانی وجود دارد که برای کشور، مایه مباهات و افتخار هستند.

 

استاندار گیلان به وجود اهتمام جدی در مجموعه مدیریتی استان برای حفظ، توسعه و تقویت جایگاه ورزش گیلان و حمایت از ورزش‌های قهرمانی و همگانی اشاره و خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های ورزشی موجود از قدمت بالایی برخوردار است که متناسب با علاقمندان به ورزش خصوصاً تیم‌های گیلانی در لیگ های مختلف ورزشی کشور نیست.

 

وی با اشاره به اقدامات موثر دولت یازدهم و دوازدهم در تکمیل پروژه‌های حوزه ورزش و جوانان و بهره‌برداری از آنها، ادامه داد: با توجه به تصریح قانونی، منابع اعتباری بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام موجود که بسیاری از آنها دارای پیشرفت بیش از 65 درصد بوده و قابل بهره‌برداری در نیمه اول سال 1400 هستند، متمرکز است.

 

زارع با بیان اینکه در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی نیازمند تزریق منابع ملی نیز هستیم، گفت: تلاش‌ها بر این است تا با تخصیص اعتبارات موجود و پیگیری نقدینگی، پروژه‌های در دست اجرای حوزه ورزش را حمایت و به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

 

نماینده عالی دولت در گیلان به بازدیدهای خود از ورزشگاه تختی بندرانزلی اشاره و اضافه کرد: بهینه‌سازی این ورزشگاه مطابق با استانداردهای روز مورد انتظار جدی علاقمندان به رشته ورزشی فوتبال به خصوص تیم ملوان بندرانزلی است.

 

در ادامه این دیدار، «حسن کریمی»، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با اشاره به اینکه شتاب در اتمام پروژه‌های در دست اجرای شرکت توسعه را با جدیت دنبال می‌کنیم، گفت: باتوجه به تأمین بخش قابل توجهی از اعتبارهای مورد نیاز، امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم شاهد اتمام عملیات بهینه‌سازی ورزشگاه تختی بندرانزلی باشیم.

 

همچنین در این دیدار، «احمد دنیامالی»، نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی نیز بر لزوم تکمیل و بهره‌برداری از پروژه ورزشگاه تختی این شهرستان که از خواسته‌های هواداران تیم ملوان است، تأکید کرد.

کد خبر 943266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha