سخن از مذاکره و سازش بیراهه رفتن است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آنهایی که دنبال مذاکره و سازش هستند به بیراهه و راه ذلت و خواری می روند و این خلاف مکتب حسین بن علی و عاشورا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حسین مظفر، شنبه شب(7 تیر) در ویژه برنامه یاد یاران، بزرگداشت شهدای حادثه دفتر حزب جمهوری در سخنانی با اشاره به زنده بودن شهدا با استناد به دو آیه از قرآن کریم؛ گفت: هر کسی لیاقت دادن قربانی در راه خدا را ندارد.

 

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی تصریح کرد: کارنامه آمریکا در مسئله حقوق بشر سیاه ترین کارنامه در میان دولت ها است و حقوق بشر دستاویزی برای سلطه و جنایات آمریکایی ها شده است.

 

 

وی ادامه داد: از زمان تاریخ شکل گیری آمریکا، همواره تهدید و تحریم و قتل و غارت و تجاوز به کشورها  و مبارزه با سیاه پوستانی است که در آن کشور زندگی می کنند واین نژاد پرستی امروز هم در نسل جدید آمریکایی ها  هنوز استمرار دارد.

 

 

مظفر ایجاد 156 پایگاه نظامی در کشورهای مختلف را نشان از تجاوز به حقوق بشر و نادیده گرفتن حقوق بشر خواند و پیاده کردن میلیون ها سرباز در کشورهای مختلف را نیز در همین راستا عنوان و بیان کرد: آمریکا روسیاه تر از آن است که داعیه دار و پرچمدار حقوق بشر باشد.

 

 

وی افزود: کشور ما هواره آماج تهدیدات آمریکای جهانخوار بوده و از قبل هم ایران حقیر و نوکر را آنها ساختند و ایرانِ گذشته به خاطر همین جنایات آمریکا نقطه سیاهی بر جغرافیای زمین بود اما به برکت خون شهدا به نقطه نورانی در جفرافیای زمین مبدل شده که امید و آروزی حق گرایان عالم شده است.

 

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: آمریکا همه اهتمام خود را علیه ایران به کار برد اما مردم به برکت آموزه های وحیانی و امام و رهبری پای انقلاب ایستادند و مقاومت کردند و با پایداری شما ملت و شهادت ها و قربانی صدها هزار نفر، آمریکایی ها نتوانستند به اهداف پلید خود برسند و حسرت یک وجب خاک ایران را به گور بردند.

 

 

وی افزود: ملت 40 سال همچنان اقتدار و عظمت خود را در دنیای امروز حفظ کرده و راز استقامت او در دو چیز است؛ پیمان داری با امام و شهدا و دیگری در برابر سختی هایی که بر او وارد شده است چنانکه دشمن نیز از تحلیل رفتار ملت ایران عاجز مانده زیرا علیرغم وجود مشکلات و سختی ها آنجایی که مسائل انقلاب و رهبری و ارزش ها مطرح است با تمام وجود در صحنه حاضر است.

 

 

مظفر با تصریح به این مطلب که یک ملت سست عنصر و ترسو هرگز نمی توانند مقامات عالی را طی و به عظمت برسند؛ انقلاب اسلامی ایران را با وجود همه مشکلات و سختی ها، تنها انقلاب مورد حمایت الهی دانست که باید قدر آن را بدانیم.

 

 

وی خاطرنشان کرد: آنهایی که دنبال مذاکره و سازش هستند به بیراهه و راه ذلت و خواری می روند و این خلاف مکتب حسین بن علی و عاشورا است.

 

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه یکی از اندیشمندان فرانسوی علت مقابله مردم با رژیم شاه و پیروزی آنها را مواجهه آسان با مرگ و این امر را متأثر از مکتب عاشورا می داند؛ اظهار داشت: مسئولان مسئولیت خطیری دارند و باید به مظلومان و فقرای ما که صاحب این انقلاب هستند توجه کنند.

 

 

وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات مربوط به عملکرد نامناسب مسئولان در دولت های مختلف بوده که باید مؤخداه شوند و بخشی مربوط به آنچه بوده که بر ما تحمیل کردند مثل هشت سال دفاع مقدس و شهدای ترور و نابودی زیرساخت ها و...افزود: اما الان کشور مقتدر است و همچنان باید کمربندها را ببنیدم و راه پرفراز و نشیبی در پیش داریم و باید استقامت بورزیم که ان تنصرالله ینصرکم.

 

 

مظفر ادامه داد: آنهایی که از آرمان های انقلاب پشیمان شدند و از انقلاب رخ برتافتند و به بیگانه پناه بردند، خدا آنها را ذلیل و ملت آنها را منفور کرده است.

 

 

 

 

کد خبر 943277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha