اجرای گروه سرود «نصر» کانون عترت بشرویه برای بزرگداشت دهه کرامت

مدیر کانون فرهنگی و هنری عترت بشرویه از اجرای گروه سرود «نصر» کانون فرهنگی هنری عترت بشرویه برای بزرگداشت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) خبر داد.

«محمدرضا قاسمیان» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند با اشاره به برنامه های دهه کرامت در مسجد موسی بن جعفر(ع) به همت اعضای کانون فرهنگی و هنری عترت بشرویه اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه های محدودی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به مناسبت این ایام پیش بینی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری عترت بشرویه از برگزاری جشن میلاد امام رضا علیه السلام در شب ولادت به صورت محدود و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و گفت: اجرای گروه سرود «نصر» کانون فرهنگی هنری عترت برای بزرگداشت دهه کرامت در شب جشن میلاد امام مهربانی ها و همچنین در فضای مجازی نیز از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده است.

 

قاسمیان با اشاره به عضویت ۱۶۴ نفر در  کانون فرهنگی و هنری عترت بشرویه، ادامه داد: از ابتدای اجرای رویداد ملی فهما در سراسر کشور،‌ این کانون فرهنگی هنری با ثبت اطلاعات در بخش‌های مختلف از جمله ارکان کانون،‌ فعالیت‌های اوقات فراغت، اخبار و آگهی‌ها، فعالیت‌های ملی مذهبی، گروه سرود و اطلاعات تلاوت نور موفق به کسب هشت هزار و ۴۷۳ امتیاز در سایت بچه های مسجد شده است.

 

وی با بیان اینکه اعضای کانون فرهنگی و هنری با همکاری بسیج در ابتدای شیوع ویروس کرونا اقدام به ضدعفونی فضای مسجد و معابر و محلات مختلف و توزیع ماسک رایگان در بین نمازگزاران کردند، افزود: همچنین در راستای رزمایش کمک مومنانه با همت خیران و سازمان های خیریه بسته های حمایتی در بین خانواده های نیازمندان توزیع شده است.

 

کد خبر 943313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha