اجرای پویش «فدای دخترم» توسط کانون خاتم النبی (ص) شهر بن

امانی گفت: پویش «فدای دخترم» یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) شهر بن است که به صورت مجازی و با شعار «خدمت کریمانه و همدلی به رسم اهل بیت (ع)» برگزار می شود.

«جواد امانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: ایجاد نشاط عمومی با الهام از آموزه‌های رضوی، گسترش و افزایش شناخت معرفت عمومی نسبت به حضرت رضا (ع)، حضرت معصومه و حضرت شاه چراغ از اهداف مهم اجرای پویش «فدای دخترم» توسط کانون خاتم النبی (ص) شهر بن است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ادامه داد: گسترش فرهنگ، سیره و گفتار حضرت رضا (ع) و حضرت معصومه (س) بین نوجوانان و جوانان کانون از دیگر اهداف برگزاری پویش «فدای دخترم» توسط کانون خاتم النبی (ص) شهر بن است.

 

وی ابراز کرد: مسابقه «فدای دخترم» با هدف تبیین جایگاه دختران در دین و جامعه دینی برای هویت بخشی به این جامعه مخاطبین طراحی شده است.

 

امانی بابیان اینکه این پویش در بستر فضای مجازی برگزار می شود گفت: علاقه مندان با تزئین منازل به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و نوشتن جمله «فدای دخترم» بر روی بنر، مقوا و یا پارچه، تصاویر خود را در فضای مجازی منتشر کنند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ادامه داد: برای ثبت نام و ارسال تصاویر «فدای دخترم» به آدرس اینترنتی keramat.amfm.ir/gerl مراجعه کنید.

 

کد خبر 943418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha