آموزش در دانشگاه‌های گیلان مجازی شد

رضی گفت: بر اساس تصمیمات اخذ شده با وجود بیماری کروناویروس در استان، آموزش درفصل جدید تحصیلی دانشگاه‌ها کاملا مجازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «احمد رضی» امروز (یک‌شنبه، ۸ تیر) در نشست روسای دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و آموزش و پرورش استان اظهار کرد: با وجود بحران بیماری کرونا ویروس اقدامات ارزشمند علوم پزشکی و خدمت علم و درما باهم قابل مشاهده بود.

 

رییس دانشگاه گیلان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی علاوه بر درمان در بحران کرونا ویروس در حوزه آموزشی نیز فعال بود گفت: با وجود این بیماری در فصل جدید تحصیلی،  آموزش در دانشگاه‌ها غیرحضوری و یا کاملا مجازی برگزار می‌شود.

 

رضی اذعان کرد: در کلاس‌های عملی نیز برنامه‌ها باید به گونه‌ای تدوین شود که دانشجویان به‌صورت نوبتی و مرحله ای در دانشگاه‌ها حضور داشته باشند.

 

رییس دانشگاه گیلان خاطرنشان کرد: با وجود این بیماری عفونی در جهان، همه عرصه‌ها درگیر این موضوع بوده و سعی بر کشف واکسن و دارو کووید ۱۹ دارند.

 

وی ادامه داد: همگان بایستی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کادر درمان را در مقابله با این ویروس یاری کنند.

 

رضی اظهارکرد: بی‌توجهی به این امر مهم موجب تجدید این بیماری در استان و تعطیلی بسیاری از اماکن اقتصادی خواهد شد، امیدواریم همگان در ریشه‌کنی این بیماری عفونی فعال بوده تا شاهد کاهش ابتلایان و فوتی بر اثر کرونا ویروس در استان باشیم.

 

کد خبر 943588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha