همراهی مسئولان و بانک های عامل برای رفع مشکلات فرا روی تولید ضروری است

مقصودی با برشمردن برخی مشکلات فرا روی تولید و اشتغال در شهرستان بروجرد، گفت: مشارکت و همراهی مسئولان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و بانک های عامل برای رفع مشکلات مردم بویژه در حوزه تولید و اشتغال ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «فاطمه مقصودی» امروز(8 تیر) در شورای اداری شهرستان بروجرد، اظهار داشت: وحدت و همدلی عموم مردم و مسئولان برای رفع مشکلات فرا روی مردم ضروری است.

 

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود توانمندی های بومی گسترده در استان لرستان و شهرستان بروجرد، گفت: برنامه ریزی جدی برای بهره برداری صحیح از توانمندی واستعدادهای بومی ضروری است.

 

وی همچنین با تاکید بر ضرورت تقویت  بستر برای حضور سرمایه گذار، افزود: جذب فرصت های سرمایه گذاری برای تقویت تولید و اشتغال ضروری است.

 

مقصوی با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ درصد واحدهای صنعتی و تولید استان در بروجرد وجود دارد، ابراز کرد: هم اکنون بسیاری از واحد های تولیدی و صنعتی موجود در شهرستان بروجرد تعطیل و یا نیمه تعطیل رها شده است.

 

وی تاکید کرد: بانک‌ها باید برای راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل تعامل بیشتری را با سرمایه گذار انجام دهند.

 

مقصودی با اشاره به اهمیت تقویت بسترهای اشتغال در راستای کاهش آسیب های اجتماعی، خاطرنشان کرد: ایجاد و تقویت اشتغال پایدار در شهرستان موجب ارتقا شاخصه امنیت می شود.

 

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اهمیت برنامه ریزی جدی برای برخی طرح های بومی چون سد آبسرده بروجرد، گفت: اگر تا ۵ سال آینده سد آبسرده بروجرد به بهره‌برداری نرسد، در تامین آب شرب شهرستا با مشکل مواجه می شویم.

 

مقصودی اظهار کرد: بهره برداری از سد آبسرده علاوه بر تامین آب شرب مردم و آب مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی، موجب جذب توریسم در تولید ثروت و اشتغال پایدار منطقه نیز موثر است.

کد خبر 943600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha