اگر جهادگر شویم، موفق خواهیم بود

دادمان با بیان اینکه حوزه هنری نسبت به ۱۰ سال قبل رشیدتر، پرافتخارتر و بالنده تر شده است، گفت: اگر حوزه هنری جهاد را روایت کند، موفق تر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، «محمد مهدی دادمان» امروز هشتم تیر در مراسم تودیع و معارفه رییس حوزه هنری که در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت گفت: وظیفه خود می دانم از استاد خود جناب محسن مومنی شریف تشکر کنم. مقام والای ایشان را ارج می نهم. از اوصاف شخصی ایشان در این جلسه گفته شد. ایشان 10 سال مسئولیت ریاست حوزه هنری را بر عهده داشتند و هر کس که با حوزه هنری آشناست، شهادت می دهد که حوزه هنری امروز نسبت به 10 سال قبل رشیدتر، بالنده تر و پر افتخارتر شده است.

 

رییس حوزه هنری با بیان اینکه نسل ما به طور مستقیم کمتر مرتضی آوینی را درک کردیم، عنوان کرد: ما با آثار مکتوب و تصویری آوینی بزرگ شدیم. می خواستم سخنان خود را با جمله ای از شهید آوینی شروع کنم و به همین جمله اکتفا می کنم. همه هویت ما به خصوص امروز که همه جانبه تحت هجوم ایم به عنصر جهاد است. حوزه اگر موفق شود جهاد را روایت کند به موفقیت بیشتری می رسد. اگر جهادگر شویم، موفق خواهیم بود.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم ضمن اهدای هدایایی به محسن مومنی شریف حکم محمد مهدی دادمان توسط حجت الاسلام قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی اهدا شد و طی حکمی محسن مومنی شریف، مشاور هنری و ادبی رییس سازمان تبلیغات اسلامی شد.

کد خبر 943634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha