اطراف حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) نیازمند پاکسازی از آسیب های اجتماعی است

آیت الله دژکام گفت: مرکز شهر حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) است اما متاسفانه بیشترین آسیب های اجتماعی را در آن منطقه شاهد هستیم و امیدواریم فعالیت ها منجر شود که این آسیب ها را کاهش دهیم و حیثیت شهر را که هدف گردشگران خارجی است، بالا ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (یکشنبه 8 تیر) در مراسم افتتاح پروژه های شهرداری شیراز گفت: امروز روز حضرت شاهچراغ (ع) است و همه ما به وجود ایشان در شهر و استان افتخار می کنیم و امیدواریم چراغ این شهر همیشه به برکت فرزندان اولیا الله (ع) روشن باشد و به شیراز گزندی وارد نشود.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه بابت این پروژه ها از شهرداری تشکر می کنم، افزود: آنچه که مایه رفاه، آسایش و خوشی مردم است در شهرداری بیش از پیش شکل گیرد، رویکرد شهرداری انسان محور بوده و توسعه بر اساس نیازهای انسان شکل گرفته است و این رویکرد قابل توجه می دانم.

امام جمعه شیراز با یادآوری این مطلب که توسعه عمرانی و فیزیکی همراه با گشایش هایی در ناحیه روحی و معنوی انسان شکل گرفته که بسیار ارزشمند است، افزود: این هدف گذاری را همه مدیران دیگر هم دنبال کنند.

وی با اشاره به اینکه اینکه برخی اتفاقات ذهن را می آزارد به این خاطر است که به موضوع روحی انسان توجه نشده است، تاکید کرد: به دنبال این باشیم که رویکرد توجه به روحیات انسان را بیش از پیش توجه کرد.

آیت الله دژکام تاکید کرد: مرکز شهر حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) است اما متاسفانه بیشترین آسیب های اجتماعی را در آن منطقه شاهد هستیم و امیدواریم فعالیت ها منجر شود که این آسیب ها را کاهش دهیم و حیثیت شهر را که هدف گردشگران خارجی است، بالا ببریم.

کد خبر 943676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha