حضرت شاهچراغ (ع) الگوی والای مکتب ولایت‌مداری است

مرامی گفت: حضرت شاهچراغ (ع)، که امروز، روز بزرگداشت اوست، الگوی والای مکتب ولایت‌مداری است، از این رو جایگاه این بزرگ‌مرد دانشمند، بر همه مسلمانان به ویژه شیعیان شناخته شده است و همیشه مورد احترام شیعیان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «بهروز مرامی»، امروز (یکشنبه ۸ تیر) در مراسم بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) و آیین پایانی جشنواره‌های کشوری «بهونه» در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد،  گفت: برای ما باعث افتخار و غرور است که در سومین حرم اهل‌بیت (ع)، ایام‌الله دهه کرامت را جشن می‌گیریم؛ به همین دلیل آیین پایانی ۲ دوره جشنواره کشوری بهونه را در روزی که منتسب به حضرت شاهچراغ (ع)، که مایه مباهات و فخر ماست، برگزار کردیم.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: حضرت شاهچراغ (ع)، که امروز، روز بزرگداشت اوست، الگوی والای مکتب ولایت‌مداری است، از این رو جایگاه این بزرگ‌مرد دانشمند، بر همه مسلمانان به ویژه شیعیان شناخته شده است و همیشه مورد احترام شیعیان خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت ورود بخش خصوصی در زمینه برگزاری برنامه‌ها، افزود: ورود بخش خصوصی به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری، همچون این جشنواره مردمی، نه تنها به کاهش هزینه‌ها می‌انجامد که کیفیت برنامه‌ها را به دلیل مردمی بودن بالاتر خواهد برد؛ و این موضوع جز سیاست‌های کلان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

مرامی بیان داشت: یکی از ویژگی بخش خصوصی برای اجرای برنامه‌ها همین است که با شناسایی دقیق و مناسب شرایط، به سرعت خود را با شرایط تطبیق داده، و برنامه‌ها دچار کندی یا پایین آمدن کیفی نخواهند شد.

کد خبر 943686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha