‍ ۳۵ هزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان از کرونا در ایلام توزیع می شود

رحیمی گفت: با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۳۵ هزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان از کرونا در ایلام توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، عصر امروز(۸ شهریور) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در جلسه معرفی دبیر جهادی قرارگاه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام( ره) مقرر شد از طرف بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)  ۳۵ هزار بسته معیشتی جهت آسیب دیدگان کرونا در ایلام توزیع شود.


امام جمعه ایلام در این نشست با تقدیر از زحمات و خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، بنیاد اجتماعی احسان و ابراز رضایت از نحوه برگزاری و اجرای مرحله اول رزمایش همدلی و احسان در استان، خواستار تداوم اقدامات ویژه ستاد در ارتقای سطح معیشت اقشار محروم استان شد.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» در ادامه باتوجه به وضعیت نامناسب معیشتی مردم، گفت: بنیاد اجتماعی احسان در استان ایلام با توجه به تورم بالا و وجود مشکلات معیشتی مردم به ویژه در  شرایط کنونی و با توجه به شیوع بیماری،می بایست کمک های معیشتی را  برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه در نظر گیرد.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ابلام با اشاره به کمبودهایی که در بازار وجود دارد، خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از التهاب و آرامش بازار سهمیه اقلام معیشتی استان به صورت تدریجی بین نیازمندان توزیع شود.

 

دبیر جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام( ره) در استان نیز در این نشست، گفت: در راستای برنامه ریزی و انجام مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان جهت توزیع بسته های پروتئینی در بین جامعه هدف، در جلسه شورای استانی  مصوب شده است که بر طبق پیشنهاد و تاکید نماینده معزز ولی فقیه در استان  به منظور حفظ آرامش بازار و جلوگیری از التهاب احتمالی، سهمیه استان با تاخیر یک هفته ای و به صورت تدریجی تامین گردد.

 

«محمد کریم رحیمی» با بیان اینکه در حال حاضر 22 تن مرغ خریداری شده و بین شاغلین و کارگران صنوف آسیب دیده از کرونا، خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع  می شود، افزود: سهمیه اقلام معیشتی بنیاد اجتماعی احسان در استان ۳۵ هزار بسته است.

وی یادآور شد: در مرحله اول ۶ هزار بسته توزیع می شود که از این میزان کمک های معیشتی 3000 بسته جهت مشاغل آسیب دیده از کرونا در اختیار شورای اصناف، بازاریان ایلام قرار می گیرد، 400 بسته نیز به ناوگان حمل و نقل عمومی درون و برون شهری اختصاص می‌یابد و به مابقی صنوف نیز  هرکدام 200 بسته تعلق خواهد گرفت.

 

رحیمی با اشاره به اینکه مابقی این کمک ها  شامل  3000 بسته  بین خانوارهای آسیب دیده از کرونا توزیع می شود، افزود: در  خصوص نحوه تقسیم سایر بسته ها در بین جامعه هدف و مناطق حاشیه شهر، سهمیه شهرستان ها، گروه های جهادی، سمن ها،خیریه ها، هیئت های مذهبی و فعالان اجتماعی، بررسی های مقتضی انجام و تصمیم نهایی اتخاذ می گردد.


دبیر جهادی قرارگاه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام( ره) در استان همچنین از برگزاری  جلسات هماهنگی با مدیر کل جهاد کشاورزی استان و رئیس اتاق اصناف استان در خصوص توزیع اقلام معیشتی خبر داد.

 

 گفتنی است،در نشست شورای استانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام( ره) که با حضور نماینده  ولی فقیه در استان و امام جمعه  ایلام و مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برگزار شد، حکم انتصاب آقای محمد کریم رحیمی به عنوان دبیر جهادی قرارگاه ستاد اجرایی فرمان امام(ره)  در استان ایلام ابلاغ شد.

کد خبر 943693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha